Renault Megane 9 millióért?
Jó választás lenne Nagykáta - Budapest (VIII., XX. ker) heti 2-3 alkalommal való megtételére?
Zen
Blue dCi 115 EDC - 8 199 000 Ft
Fényezés - 150 000 Ft
16" LOOK csomag: 16" CELSIUM könnyűfém keréktárcsák + Sötétített hátsó és hátsó-oldalsó ablakok - 100 000 Ft
BIZTONSÁG csomag: Aktív vészfékező rendszer, gyalogosérzékelő, Követési távolságra figyelmeztető - 100 000 Ft
TECHNO csomag:Táblafelismerő+Aut. távolsági fényszórók+Fáradtságérzékelő+Sávelhagyás jelző+Vészhívás - 225 000 Ft
Szükségpótkerék - 50 000 Ft
7" RENAULT LINK csomag: 7" RENAULT LINK, Navigáció, Tolatókamera, Első és hátsó radarok - 175 000 Ft
Összesen 8 999 999
- EDC automata sebességváltó, 7 fokozattal
- Vegyes minimum fogyasztás (l/100km) 4.5
- Vegyes maximum fogyasztás (l/100km) 5
- Maximális sebesség(km/h) 192
- Gyorsulás 0-100 km/óra (s) 10.8
Vagy van jobb maximum ugyanilyen árban?
Az a biztonsági meg techno csomag minek?
Mi az a szükség pótkerék, milyen van benne?
Fényezés, ha nem fizetsz akkor nincs lefestve?
Nagykáta-Budapest távolságra megteszi egy 10 éves Roomster is (vagy bármi, csak példának írtam).
Új autót vásárlásánál gondolom nem csak a fenti két város közti táv megtételéhez esett a választásod egy új szalon Megane-ra?
Techno csomagnak nincs sok értelme.
Jó választás-e? Nekem nem lenne az. Ennyiből már 2-3 prémium autókat is lehet venni. Sőt, fele ennyiért kapsz 5 éves Volvokat, amiknek semmi baja, de ha mégis, még 1 millió ráfordítás után is maradna 3 millió plusz a kasszában. A felszereltsége, kényelme meg jobb, mint ennek a Renaultnak.
De hát, te tudod mire költenél.
"Nagykáta-Budapest távolságra megteszi egy 10 éves Roomster is (vagy bármi, csak példának írtam)."
Persze, lehetne 30 éves Ladával is járni, de ha valaki 9 millióért akar autót venni, akkor annyiért fog. Te is biztosan vehetnél olcsóbb ruhákat, olcsóbb telefont, olcsóbb tv-t, mégsem veszel.
A Megane jó autó, a tesztek mind dícsérik. Én annyit módosítanék a konfiguráción, hogy dízel helyett a 140 lóerős benzinessel venném, az Intens felszereltségi szinttől már van ahhoz is automata váltó.
A Biztonság és Techno csomagot meg 100%, hogy elhagynám belőle. Ezek a rendszerek egyik autóban sem működnek megbízhatóan, csak arra lenne jó, hogy kipróbálnád háromszor, aztán örökre kikapcsolnád. A Look csomag, meg alapból benne van az Instensbe, szóval az is lekerül a listáról, mint ahogy a Reanult Link is benne lesz alapáron.
Én ennyit nem adnék érte. Ennyiből (inkább kevesebből) én inkább egy használt, jó állapotú, jól felszerelt németet vennék
De ez csak az én véleményem. Ha valakinek bejön a Megane meg a francia kocsik, annak jó lehet. Új autó, tehát egy darabig nem lesz vele gond. Arra figyelj, hogy az 1.5 dci olajcsereperiódusa (gyárilag 30ezer) azt el kell felejteni. 10ezrenként cseréld le benn, ezeknél (és sok más motornál is, de ezek különösen érzékenyek rá) ez a hosszú élet titka.
Szükségpótkerék felesleges ebből szerintem, csak hozzáteszi a súlyt amikor egyrészt lesz nálad defektjavító készlet, másrészt a legtöbb Casco állja a tréler költségét ha ez mégsem lenne elég, új autóra meg azért gondolom fogsz kötni. Bár tény hogy nem nagy tétel.
Hogy azt kérdezed megéri-e, ha új Meganet szeretnél akkor persze hogy megéri! Én SZVSZ 2-3 éves használt autókra esküszöm, mert ekkor még újszerű autóhoz jutsz sokszor jóval alacsonyabb áron, de újnál meg te állítod össze a felszereltséget és ugye az a +2-3 év az gyári garanciális. Ha megéri azt a +3 milliót neked, miért ne.
De azt egyébként mindjárt gondoltam, hogy a tech opciókra ugrani fog itt a sok paraszt, életükben nem láttak még olyat (jó 20 évig még nem is fognak) de már látatlanban köpnek rá. :D
"De azt egyébként mindjárt gondoltam, hogy a tech opciókra ugrani fog itt a sok paraszt, életükben nem láttak még olyat (jó 20 évig még nem is fognak) de már látatlanban köpnek rá. :D"
Mondj nekem EGY olyan autót ebben az árkategóriában... sőt: bármilyen árkategóriában, ahol tényleg használhatóan működnek az olyan biztonsági extrák, mint a táblafelismerő, sávtartó, aktív vészfék rendszer stb.
Rohadtul sok autótesztet olvasok és nézek, sosem volt még olyan autó, aminél bárki azt mondta volna, hogy jól működnek ezek a funkciók. Főleg nem a magyar utakon, magyar felfestésekkel.
Olyanról már viszont kismilliószor olvastam, hogy az autópályán lévő km jelző táblákat sebességkorlátozónak nézte a rendszer és besatuzott pályán 60-ra. :)
Lehet bele bőven rakni elektronikai kütyüket meg extrákat amiknek van értelme, de az említetteknek speciel semmi.
"Ennyit Renault-ért nem szabad kiadni. Túl van egyébként is árazva, nem prémium márka vagy mi!"
Ugyan úgy van árazva mint a kategória társai. Hihetetlen mértékben drágultak az utóbbi 1,5-2 évben az autók, meg hát a forint is p..csa gyenge. Még a covid előtt én is nézegettem a Megane konfigurátorát, akkor még 6 misi körül tudtam normálisat konfigurálni, most ugyan az legalább 8 millió.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!