Nem tölt a generátor?!
Tegnap BBoglárra menet, kivillant a töltés jel az tautómon, szép lassan mindent letiltot, szervó sem működött.
Mivel az akumlátor teljesen lemerült az első kúton 25ezer-ért tudtatam csak venni egy újat. Úgy teűnt minden rendben, ám hazafele megint előjött a gond, és 60 km után már a világításom sem égett, segítséget hívtam, de rövidesen megállt a motor is, úgy vontattak haza.
A generátor lehet a gond?
Van esély rá hogy egy sima autósereő is megcsinálja, vagy szükséges, hogy autóvillamossági szakember legyen?
És ami az anyagi részét illeti mire számithatok?
Volt valakinek hasonló gondja?





Vagy elkoptak a szénkefék, kb. 1/2-1/3 a diódasor árának.
Ez a kettő leggyakoribb (diódahíd, szénkefék). Lehet ezer egyéb oka is, ezek viszont ritkábbak, viszont drágábbak. Villanyos szaki kell hozzá, sima szerelő csak találgat. Nincs hozzá szerszáma, szakértelme.





Na jó, sorolom a hibalehetőségeket, ettől még nem teljes:
Elszakadt, csúszik az ékszíj
Elkopott a szénkefe
Előgerjesztést biztosító áramkör meghibásodott
Meghibásodott a feszültségszabályzó
Nagyáramú dióda /diódahíd/ meghibásodott
Meghibásodott a segéddióda/sor/
és így tovább..
Ha töltéshibát látok, nem veszek új akkumulátort..
Javítás? Válaszold meg melyik akkor már tól-ig árat talán lehet adni. De nem mindegy, hogy hivatalos szerviz, vagy maszek, és az se, hogy Bp.-vidéki város?





én voltam az első.. pont ezért írtam amit írtam
sok értelme nincs ragozni, mert nem ettől lesz megjavítva..





Mondjuk azért mert este sötét volt...
Nehezen tudtam volna világítás nélkül közlekedni....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!