Ki a nagyobb Tesla és Elon Musk rajongó, HAndras, vagy Karotta?
Én nem látom őket Tesla-rajongónak.
Úgy általában elektromos autó rajongónak igen.
De kismillió videójukban kritizálják is a Teslákat és sok más elektromos autót minősítenek ezer szempontból jobbnak.
És egyébként Tesla-rajongásra elég nehezen lenne fizetett okuk, lévén nincs még mindig magyar hivatalos Tesla-képviselet, aki tolná nekik a reklámpénzt.
A videóik minimum 80%-a nem is Tesláról szól.
Lehet őket utálni, szeretni, de én nem látok különösebb elfogultságot Tesla irányba.
"képesek ripacskodni különösen handras"
Ennyi erővel minden blogger ripacs.
HAndrás nem akkora Tesla fan ám, mint gondolják sokan, akik nem nézik.
Lassan Karotta sokkal kritikusabb állapotban van villanyautó ügyileg, se nem lát, se nem hall, csak soha véget nem érő körmondatokban szopkodja a villanyautókat.
"Legalább ennyi ellenérv van, mint mellett szóló. "
Ezen nem fogok vitába bonyolódni veled, pont többek közt ők is kifejtették, miért nem igazak a villanyautó elleni érvek.
Ha azt nem tudod cáfolni, kár is csak azért utálni őket, mert cáfolni nem tudod.
Mi nemigaz? :DDD Mi nem igaz abban, hogy:
- pofátlanul drágák
- Hatótávban nincsenek ott ahol lenni akarnak. Az, hogy félve indulsz el vidékről Pestre meg haza, meg nem mered bekapcsolni a rádiót, meg a klímát, az nekem nem tűnik kompromisszummentes utazásnak. Még a mai napig ebben jobb egy dízel. És itt nem a 60 meg 110 km-es utakra gondolok. Hanem ami mondjuk oda vissza 450, és van benne városi araszolás.
- Töltési hálózat idehaza nem kiforrott egyáltalán.
- Lassú töltési idők. Az, hogy a leggyrosabb töltővel (nem otthon, hanem az űbercsúcs gigamega gyorstöltővel a töltőállomásokon) is 45 perc mire feltöltesz egy kocsit.
Majd akkor mondom, ha kompromisszummentes lesz az elektromos autózás, ha tudok egyhuzamban menni minimum 500 km-t zenével, klímával, minden földi jóval. Aztán felrakom töltőre, és max 10 perc alatt fullra tölti az autót és lehet menni tovább. De legalábbis nem tart tovább, mint egy szimpla tankolás.
Ja és ha az elektromos autók árait elosztják kettővel :D
Nem mondom hogy rossz. De nekem ne magyarázd meg, hogy a fenti ellenérvekkel te tudsz vitatkozni.
Jelenleg megvan a felhasználása, amire tökéletes: a városi, vagy rövid-középtávú közlekedés. Abban jó. Majd hazamész, felcsapod tölteni éjszakára.
De nem tartanak ott, hogy minden téren helyettesíteni tud egy belsőégésű motoros autót. Nem értem ezt miért nem lehet elismerni.
Pont erről beszélek, hogy a villanyautóbzik ezeket egyszerűen nem látják be. Nem ismerik be, hogy a hőnáhított villanyautóba (mint mindenbe) igen is bele lehet kötni.
Pont a sorolt érveidre voltak videóik az ellenérvekkel és megállják a helyüket.
Az, hogy drágák, még állja a helyét, de lassan már az sem.
Amúgy ha várható élettartamra vetíted ki a kocsival járó költségeidet, már most sem igaz. Csak sajnos egyben kell kifizetni azt a pluszt, amit utána mondjuk tíz év alatt visszaspórol.
A többi érv meg, mondom, ott van a videóikban megcáfolva.
"De nem tartanak ott, hogy minden téren helyettesíteni tud egy belsőégésű motoros autót. Nem értem ezt miért nem lehet elismerni."
Látod, itt a baj, hogy sem én, sem ők nem állítottak ilyet, soha.
Sőt, kismillószor elmondják, hogy pont a városi és kistávú melóingázók ideális járművei ezek, nem pedig a félórás pihenő nélkül ezreket csapató autópályalakóké.
"Nem ismerik be, hogy a hőnáhított villanyautóba (mint mindenbe) igen is bele lehet kötni."
És éppen a fentiek miatt ez a mondatot nem igaz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!