Miért nem teszünk inkább a sebességmérések ellen egymás hibáztatása helyett?
Akkor ne hidd el, de ha mégis arra jársz, legyen Euród rendesen.
Már az oszrák magyar monarchiában is a magyar volt rebellis.
Nem változtunk?
Nem vezettél még külföldön. A németek osztrákok csak a pályán mennek gyorsan de a városban büdös élet h 50-nel mennek. Érthető, hogy téged zavar a 140 mert te többel akarsz menni, és akit zavar a 140 mert ő 110-zel akar menni? Kinek van több joga? Nyilván neked mert az hülyén adná ki magát, hogy másnak adj igazat. De te végülis mész 140-150-nel a belősávban, az öregek meg 110-zel a kamionok között, na ki baszott végülis rá?
Szeretnénk azt hinni, hogy mi Magyarok inkább vagyunk középeurópaiak, de nem. Szarrágó keleteurópaiak vagyunk mint a románok meg a bulgárok. Az autóink szét esnek, a büntetőfkezés alanyi jogon jár ha német fosprémiumod van, a balraindex és a villogás teljesen magától értetődő még akkor is ha az előttünk haladó paraszt nem tud menni mert előtte meg más megy.
Képzeljük el, mi lenne ha a hugy autópályánkon megemelnénk a korlátozást. Előszőr is mindenki megszegné azt a korlátozást. Másodszor egymás melletti sávokban lehetne majdnem 100 km/h-ás sebességkülönbség. Aki a külsőből előzni akarna kéntelen lenne kivágni csukott szemmel valaki elé aki mögötte majdnem kétszázzal jön, de persze ő lenne a hibás, hogy merészeli... Csak, hogy lehet tatabányánál már győr óta követ egy kamiont mert nem bír egyszerűen bemenni előzni. Tehát lenne két sáv, az egyik a kamionoknak, a másik a maximális sebesség plusz 20-szal közlekedőknek, mint most csak a különbség sokkal nagyobb lenne. Aki nem akar 160-nal menni az kénytelen lesz, különben 90-nel fog de gondolom ez nem számít, mert te sietsz és ugyebár a te jogaid sokkal fontosabbak.
Ilyen helyen nem lehet emelni. Három sáv kéne mint belgiumba. Normálus út mint ausztriába és normális autók mint németorszgába, illetve az, hogy mindenki fel legyen készülve arra, hogy rajta kívül más sokkal gyorsabban mehet.
Olvasd és gondolkozz el!
Egyre több európai város vezet be 30-as sebességkorlátozást
Egyre több európai város vezetett be, vagy tervez bevezetni általános 30 kilométer per órás sebességkorlátozást az eddigi 50 helyett. Most Párizson a sor.
Nem csak Franciaország készül hasonló lépésre. A spanyol kormány azt ígérte, hogy ők is előkészítik a szabályozást, hogy a városi utakon 30, vagy akár ennél is alacsonyabb sebességkorlátok legyenek, akár már jövőre.
Az észak-spanyolországi Bilbao nemrég azt jelentette be, hogy ők lesznek az ország első, 300 ezer lakosúnál is nagyobb városa, ahol általános lesz a 30-as korlátozás. Ez ugyanakkor nem jelent majd forradalmi változást, mert a baszkföldi város útjainak 90 százalékán már most sem lehet 50-nel menni.
És még sorolhatnám...
Igaz, mi a rebellis, okos magyarok vagyunk
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!