Hidegzuhany a használt autók piacán, 33 százalékkal nőttek az árak?
Előbb említett főcímmel közölt ma egy cikket a telex, kíváncsi lennék ki mit gondol erről, valóban ez a realitás, hogy ennyire nőtt a kereslet? Meddig mehet még felfelé a piac, mit gondoltok?
kicsit tévedésben éltek, a 15-20 éves autóknak már van eszmei értéke is, csak egy példa, 190-es 2.5 ös mercik olyan 5-7 ezer euró körül eladóak, ennyi pénzért szalonból tudnál venni új autót, de ezek olyanok hogy 30 évesek de elfordítod a kulcsot és indul is, megkímélt karbantartott darabok. Amiket pár százezer ft-ért tudnál venni azok olyanok is... kicsit tévedésben élnek az emberek a használt autókat nézve, hiába volt pl az első generációs Suzuki Swiftből millió eladott példány, egy igazán jó állpotban lévőért a mai napig elkérnek szerintem egy kisebb vagyont, vagy vehetsz 500 ezerért is, de arra biztos hogy még bőven kell költeni, már ha javítható egyáltalán.
Van egy régi Fabiam is, motorilag jó, de rozsdás a sárvédő, kicsit megszívta a nap, a váltója nem valami tökéletes... kb 300-500 ezret ért akkor. Ráköltöttem közel 200 ezret, rendbe lett rakva a karosszéria, új lemez, extra festés ami gyárilag nem volt (tükrök pl), kuplungcsere, beltérben hiányzó elemek pótlása stb... Tip top állapotban van, most simán elkérnék érte (ha eladnám) 800e-1 milliót. Mert hibátlan állapotú... Aki autót akar és nem szervizelés gyakorlást az úgy is megvenné ezt, és nem azokat a lerúgott szarokat. De láttam már 1.5millióért is eladó skodát, klíma nélkül.
max az adja ennyiért a patika swiftet akinek fingja sincs a piacról.
#13: lutrizz csak akkor az ócsó autókkal, nyilván nem feltétlen lesz szar, de ha meg mégis akkor ne jöjjön a hiszti... ugyan úgy, a drágák között is vannak xarok de az már puszta átbaxás alapon megy, de ami tényleg patika állapotú, gyári vagy olyan mint a gyári festés, nem nap által kiszívott megmattult, meg bárdiautós alaktrészekkel teletömött autó, azért igen is el KELL kérni ennyi pénzt. Pont azért hogy a hülyegyerekeket kiszűrjék akik úgy is tönkretennék csak, meg a böszme paraszt bácsikat akiknek csak csirkét szállítani kell meg kimenni a hobbi kertbe és szétesik alatta mert nem érdekli, meg a nőket akik szerint az olajcsere a mesékben létezik...
meg azért azt is hozzá tenném, hogy ezek a már-már oldtimerek nem is ide erre a cigány magyar piacra valóak, a németek simán kifizetnek annyit amennyit nem szégyellsz kérni, és nem csak azért, mert van rá, hanem mert meg is éri. De akkor ott az ellen példa, az a magyar ember aki egy 35 éves 190-es merciért kifizetett 120 ezer eurót ? Volt aki 280 ezret is adott volna érte. Tök mind1, hogy az limitált evo2-es példány, egy 2.5 turbo dízeles is nagyon ritka, és 8-10 ezer euró körül van. És látom hogy kerülnek le sorba a hirdetések mert eladják.
Aki így autózik, hogy megveszi újonnan, majd lejár a garancia és adja el, annak nincs lelke, annak tényleg tökmind1 mi, csak guruljon. Azok úgy se fogják ezt megérteni soha, mert csak a pénzt látják az egészben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!