Mi a velemenyetek errol?
Szoval en megszeretben ezt csinalni az autommal: https://www.youtube.com/watch?v=fqriEsi9r5A
Ez utan at fog ugye ujra kell vizsgaztattni szerintetek atmegy? Es ha igen, ha esni fog az eso akkor az art neki? Vagy igy lesz valami baja?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ez nagyon igénytelen lett.
Biztonsági szempontból kuka.
Arról nem is beszélve, hogy olyan helyekre fog jutni esővíz, ahol a tervezők nem számítottak rá.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Csinald meg nyugodtan, mindenkinek jobb lesz:
- a vizsgaallomason aznapra megvan a napi rohognivalo
- a bontos el tud majd adni neked egy gephaztetot
- a fenyezonek is lesz meloja vele
- es addig is pont egy tuningmajszter telepijoskaval kevesebb van az uton.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
1.
#4-esnek igaza van. Húsgyalu. Nem kell, hogy a te hibádból adódjon a gázolás.
2.
Nem fog átmenni a müszakin. + a rendör is basztatni fog.
3.
Az elsö nagyobb esönél adódik majd valmi müszki hiba. Ha a motornak nem is, az elektromos hálózatában lehet gond (motor vagy váltóvezérlö)
4.
Facebók Tunner Jóska csoport egyik legszebb magyar példája leszel.
5.
Ha te csinálod, a "bevágàsokat", akkor rendesen meg kell munkálnj az anyagot, nem csak ki/be vagdosni. Sorjázás, csiszolás, alapozás, fényezés, különben el kezd rohadni ami méginkább veszélyesebb.
+ Ha szigetelt a motorháztetöd, akkor a szigetelést is le kell szedned ami csökkenti a motorzajt.
Nem akartam okostojásnak tünni, autószerelést tanultam anno középsuliban (8 éve). Lehet azóta sokat változott a technika, de amikor én voltam gyakornok egy Peugeot szervizben és behoztak egy betegágyat, de a tuning az fontos volt.... na az szomorú volt nagyon.
Ha ilyen autót szeretnél, akkor vegyél egy ilyen -gyárilag ilyenre gyártott darabot, már ha még csinálnak ilyet.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Ez nettó f.szság, komolyan van oylan, aki elmúlt 14, és ilyet komolyan vesz.
Még egy szempont amit nem említettek: teljesen más lesz a légáramlás a hűtőn, mint gyárilag, a pontos geometria ismerete nélkül nehéz közelebbit mondani, de áramlástani tanulmányaim azt mondatják, sok jó ebből nem lesz.
Ja, és természetesen az első szembejövő rendőr fogja sírva röhögve levillogni és elvenni a forgalmidat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!