Milyen módszerrel szedhetném ki az F Astra (1995-ös) berohadt, lengőkar gömbfej csavarját a csonkállványából?
Fogsz egy nagy kalapácsot, betámasztot a csonkállványnál, szemből pedig ütöd egy másikkal a csonkállványt ott, ahol körülveszi a gömbfejet. A gömbfejet és a kiálló menetes részét hiába ütöd.
Vagy vegyél egy gömbfejkinyomót, bár szerintem nem fog odaférni a féltengelytől.
Vagy ha végképp nem jön, szedd ki az egész csonkállványt és üsd ki egy satuban úgy hogy előtte gázlámpával megmelegíted.
A helyén annyira nem célszerű melegíteni, mert könnyen megéghet a féltengely gumiharang.
Lánggal azt ott ne nagyon melegítsd, mert leégeted a gumiharangot a féltengelyről.
Odavaló az a kiütővilla?
De az ott annyira képes összegyógyulni, hogy nálam egy teherautós villa+20 kilós kalapáccsal fél órát döngettem, mire elengedett.
Fsz opelék teljesen feleslegesen csinálták olyan vastagra ott a csonkban kúpot, ezt is azért, hogy gyári célszerszámmal lehessen csak.
Itt kezdődött az opel fszakodása, eredmény: megvette a PSA.
Biztos megérte nekik....
Kipróbálom az összes módszert amit írtatok szépen sorjában ha nem adja meg magát.
A kiütővilla igen, hozzá való, direkt ehhez vettem.
Gömbfejkinyomót is próbáltam, de igen, a féltengelytől nem fér oda, szóval az nem jó.
Hát ez a +20kilós kalapácsos dolog azthiszem jól mutatja mennyire be tud rohadni. :D én is próbálkozom, csak megadja magát előbb utóbb valamelyik módszerrel. Utoljára hagyom a melegítős módszert, a gumiharang miatt..
Köszönöm szépen az eddigi gyors válaszokat!
Egy rövid rúd+20 kilós kalapácscsal verve a csonkállvány kúpos részét engednie kell. Hiába vastag az anyag, nálam mindig így ugrott szét.
Csak hát ütni kell rendesen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!