Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy Wagon R+ autónál mit kell...

Egy Wagon R+ autónál mit kell nézni általában, hogy ne nézhessem be vele nagyon?

Figyelt kérdés

Első autóm lenne, leginkább a Wagon R+-ok azok amik nekem praktikusak és bele is férnek a keretembe...


Viszont csak a 69KW, 94LE modellek, mert azért olykor olykor autópályáznom is kell majd és az 70 lóerővel azért elég nagy szenvedés tud lenni.


És természetesen bérelnék fel szerelőt, aki leellenőrzi nekem az autót vásárlás előtt, de azért én is szeretném tudni, hogy ezeknél az autóknál mi az amire tipikusan figyelni kell... Tudjátok mint mondjuk a második generációs Avensisnél a váltó, a szinkron kapcsoló elkopása miatt, az első futómű (féltengely), hátsó futómű (lengőkar rohadás), stb stb.


Meg az is érdekelne, hogy ennél a típusnál a motor általában mennyit bír... Mert tudom, “nem kilométeróra állást veszünk, hanem állapotot”, de azért úgy nagyjából szeretném tudni, hogy mi az az szám ami felett már nem érdemes... Hiszen egy Dodget mondjuk simán megvennék 250,000 kilóméter állással is.


Előre is köszi a válaszokat!



2021. márc. 24. 21:24
 1/10 anonim ***** válasza:
74%
1000-es motoros nagyon gyenge, az 1,3 jó választás, a motorral egész biztosan nem lesz gond, jó konstrukció, nem ritkák a fél m km futottak. Ne rohadjon az alja, futómű bekötési pontok stb,nézd meg a tornyokat, ne legyenek rozsdasak, repedtek. Nézd meg a gátlókat, van e olajnyom rajta, (szárazaknak kell lenniük) . Ha mész próba kört koppig tekerd ki a kormányt mindkét irányba, ha hallod a féltengely hangját, az a csukló cserés, de ha ránézel látod, milyen állapotban vannak a gumiharangok, ha szakadt, avittos, akkor az az autót nem nagyon volt karbantartva, mert egy feltengely gumiharang filléres alkatrész, és még mielőtt elszakadna illik cserélni, különben tönkremegy a csukló. Váltót próbáld végig minden fokozatban, van e darálás, hogy veszi a fokozatokat üresben is nyomkodd kicsit a kuplungot, hallasz e csapágy hangot. (az a jó, ha nem hallasz, illetve ha darál vagy nehezen kapcsolható akkor is már lehet vele előbb utóbb probléma, de cseredarabbal orvosolható) Gumikat sem árt megnézni milyen vannak rajta, egyszett új gumi 100000 Ft is lehet. Vezérlést nem kell cserélni, láncos, olajat, szűrőket nem árt a vásárlás után (alapszervíz), illetve a fék folyadékot, a régi fékfolyadékra az abs kocka érzékeny, 40000 Ft körül van egy új,ha elromlik. Ha nem rozsdás és jó árban van, jó vétel lehet, elég kedvező áron van hozzá minden cumó. Aliexpressen tudsz venni festék réteg vastagság mérőt 3000 Ft körül, azzal körbe is tudod mérni, ki adja, ha valahol javítva volt a kasztni, de egy ilyen idős autónál ha van pár cserélt elem nem gond. Obd2 hibakód olvasót is tudsz venni Alirol 2$ körül, Torque app kezeli a wagonr t, ha esetleg a motor lámpa világít, a hibakód ot meg tudod nézni, és jó alku alap.
2021. márc. 24. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Hű! Nagyon köszi a választ! Nem is számítottam ennyire jóra... Ment a pont!
2021. márc. 24. 22:34
 3/10 anonim ***** válasza:

Jópofa az #1 válaszadó, de arra azért ne vedd készpénznek.

40ezerért új ABS-kocka??? Vicces.

Arra számíthatsz, hogy ha odaállítasz egy 10 évnél öregebb wagon r-tulajdonosához, egy "bér-szerelővel", kezedben festék vastagságmérővel, és a kódleolvasóval, hát nagy valószínűséggel rád küldi a házőrzőt. ;)

2021. márc. 24. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%

Vezettél már Wagon R-t?

Lehet szeretni, de ha tudod a vásárlás előtt, hogy autópályázni is fogsz rendszeresen, nem biztos, hogy Wagon R-ben kell gondolkozni.

Keskeny, magas, virsli kerekeken guruló doboz, gyenge fékekkel, rossz légellenállással, nem túl komfortos rugózással, a kínálatot pedig jelentősen leszűkíti, hogy neked a 94 LE.s kell.

Az Ignis nem lenne jobb?

Lehet picit drágább, de annyival "modernebb" is lehet.

2021. márc. 25. 00:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Wagon + pálya? Felejtsük el. Nagyon rossz az út tartása.

Ignác inkább..

Mondott jót az első, még jó pár hülyeséget.


Ez az a kategóriás autó, amihez se vastagság mérő, sem pedig szerelő nem kell.

Váltót kell hallgatni, motor örök mint a nyomorúság.


Faék egyszerű az autó, sok a bontott alkatrész, ezért olcsón javítható.

A váltó, motor, ABS kocka. Ezekre érdemes figyelni.

2021. márc. 25. 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Ha jól tudom a váltó leszokott róluk hullani
2021. márc. 25. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

autópályára sztem nem jó. Nekem van wagon r em, de ha szeles az idő, amni mostanában elég sokszor előfordul, akkor ide-oda lökögeti az autót a szél.

De amúgy meg jó h ilyen magas, és mégis pici, csak nem autopalyara. Bar 94Le-vel lehet h jobb azert

2021. márc. 25. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

nekem automata 1.3 volt a gyengébbikből. Ezzel építkeztem, vonóhorog, tetőcsomagtartó, stb..fuvarozni tökéletes, autópályán kínszenvedés..


A szerelő nem mond meg semmit, mert nem engedik, hogy beindítsa, meg fitymálja..ha ideges a kereskedő, még a kutyákat is elengedi.


Ha nemm volt karambolos, nem rohad a küszöb, akkor vedd meg, mert páratlanul jó fuvarozni.


Kétszer volt év autója..az első még lehetett véletlen, de a második?

Persze a VVt motoros..(és a japánban készült darabok)

2021. márc. 25. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Nekem sokáig volt wagonom,a vvt motoros.Érdemes a Gs felszereltségüt választani.Ehhez alufelni,spoiler,klíma jár.

Ami hiba nálam előjött.

Abs kocka.Ez azert megy tönkre,mert nincs 2 évente fékolaj cserélve.

Váltó,nyelestengely csapágy.Alul van méretezve a váltó,konstrukció hibás.Ez nem olcsó mulatság,illik kuplunggal együtt cserélni.

Egyébkent eladáskor megint búgott a váltó,nem sokat bírt ki a felújított.

Üzemanyag pumpa.Emiatt nem indult az autó.Állítólag típus hiba ez is.

Többször is felforrt a víz a motorban.Egyszer a hütősapka csere megoldotta a problémát.A többire nem jött ŕá a sterelő,mert csak ritkán csinálta.

A féltengely csukló drága hozzá.

Többire nem emlékszem,de voltam párszor vele szervízben.

Első idős tulajtól vettem,sokat járt vele vidékre,így 250ezer km volt benne.Karban is tartotta.Mikor megvettem suzuki szakszervízben nézettem át,ott megdicsérték az autót milyen jó állapotban van,látszik,hogy gondos gazdája volt.Úgy látszik ezek ennyit bírnak,vagy csak nekem nem volt vele szerencsém.Az autópálya nem az erőssége a magas építése miatt.Csak városban jó lehet,ha egy kevesett futott példányt fogsz ki.

2021. márc. 25. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
VagyonőR inkább városba venném pakolásra kis cuccok szállítására, bevásárolni hátsó ülésekre befér Lehet autópályázni de nem érdemes a mosógép alakja miatt masszívan légellenáll, az ignis kicsit áramvonalasabb azzal jobb buli 130 al menni. De mindkettő jó saját magához viszonyítva, Suzukival nem lehet mellé fogni
2021. márc. 25. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!