Egy Wagon R+ autónál mit kell nézni általában, hogy ne nézhessem be vele nagyon?
Első autóm lenne, leginkább a Wagon R+-ok azok amik nekem praktikusak és bele is férnek a keretembe...
Viszont csak a 69KW, 94LE modellek, mert azért olykor olykor autópályáznom is kell majd és az 70 lóerővel azért elég nagy szenvedés tud lenni.
És természetesen bérelnék fel szerelőt, aki leellenőrzi nekem az autót vásárlás előtt, de azért én is szeretném tudni, hogy ezeknél az autóknál mi az amire tipikusan figyelni kell... Tudjátok mint mondjuk a második generációs Avensisnél a váltó, a szinkron kapcsoló elkopása miatt, az első futómű (féltengely), hátsó futómű (lengőkar rohadás), stb stb.
Meg az is érdekelne, hogy ennél a típusnál a motor általában mennyit bír... Mert tudom, “nem kilométeróra állást veszünk, hanem állapotot”, de azért úgy nagyjából szeretném tudni, hogy mi az az szám ami felett már nem érdemes... Hiszen egy Dodget mondjuk simán megvennék 250,000 kilóméter állással is.
Előre is köszi a válaszokat!
Jópofa az #1 válaszadó, de arra azért ne vedd készpénznek.
40ezerért új ABS-kocka??? Vicces.
Arra számíthatsz, hogy ha odaállítasz egy 10 évnél öregebb wagon r-tulajdonosához, egy "bér-szerelővel", kezedben festék vastagságmérővel, és a kódleolvasóval, hát nagy valószínűséggel rád küldi a házőrzőt. ;)
Vezettél már Wagon R-t?
Lehet szeretni, de ha tudod a vásárlás előtt, hogy autópályázni is fogsz rendszeresen, nem biztos, hogy Wagon R-ben kell gondolkozni.
Keskeny, magas, virsli kerekeken guruló doboz, gyenge fékekkel, rossz légellenállással, nem túl komfortos rugózással, a kínálatot pedig jelentősen leszűkíti, hogy neked a 94 LE.s kell.
Az Ignis nem lenne jobb?
Lehet picit drágább, de annyival "modernebb" is lehet.
Wagon + pálya? Felejtsük el. Nagyon rossz az út tartása.
Ignác inkább..
Mondott jót az első, még jó pár hülyeséget.
Ez az a kategóriás autó, amihez se vastagság mérő, sem pedig szerelő nem kell.
Váltót kell hallgatni, motor örök mint a nyomorúság.
Faék egyszerű az autó, sok a bontott alkatrész, ezért olcsón javítható.
A váltó, motor, ABS kocka. Ezekre érdemes figyelni.
autópályára sztem nem jó. Nekem van wagon r em, de ha szeles az idő, amni mostanában elég sokszor előfordul, akkor ide-oda lökögeti az autót a szél.
De amúgy meg jó h ilyen magas, és mégis pici, csak nem autopalyara. Bar 94Le-vel lehet h jobb azert
nekem automata 1.3 volt a gyengébbikből. Ezzel építkeztem, vonóhorog, tetőcsomagtartó, stb..fuvarozni tökéletes, autópályán kínszenvedés..
A szerelő nem mond meg semmit, mert nem engedik, hogy beindítsa, meg fitymálja..ha ideges a kereskedő, még a kutyákat is elengedi.
Ha nemm volt karambolos, nem rohad a küszöb, akkor vedd meg, mert páratlanul jó fuvarozni.
Kétszer volt év autója..az első még lehetett véletlen, de a második?
Persze a VVt motoros..(és a japánban készült darabok)
Nekem sokáig volt wagonom,a vvt motoros.Érdemes a Gs felszereltségüt választani.Ehhez alufelni,spoiler,klíma jár.
Ami hiba nálam előjött.
Abs kocka.Ez azert megy tönkre,mert nincs 2 évente fékolaj cserélve.
Váltó,nyelestengely csapágy.Alul van méretezve a váltó,konstrukció hibás.Ez nem olcsó mulatság,illik kuplunggal együtt cserélni.
Egyébkent eladáskor megint búgott a váltó,nem sokat bírt ki a felújított.
Üzemanyag pumpa.Emiatt nem indult az autó.Állítólag típus hiba ez is.
Többször is felforrt a víz a motorban.Egyszer a hütősapka csere megoldotta a problémát.A többire nem jött ŕá a sterelő,mert csak ritkán csinálta.
A féltengely csukló drága hozzá.
Többire nem emlékszem,de voltam párszor vele szervízben.
Első idős tulajtól vettem,sokat járt vele vidékre,így 250ezer km volt benne.Karban is tartotta.Mikor megvettem suzuki szakszervízben nézettem át,ott megdicsérték az autót milyen jó állapotban van,látszik,hogy gondos gazdája volt.Úgy látszik ezek ennyit bírnak,vagy csak nekem nem volt vele szerencsém.Az autópálya nem az erőssége a magas építése miatt.Csak városban jó lehet,ha egy kevesett futott példányt fogsz ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!