Az összes vw családba tartozó autónal érzékeny a
gázpedálja?
Figyelt kérdés
Több mint 10 évig francia autóm volt.
Most eljött az ideje a fiatalitásnak és vettem egy 2 éves Fabiat.
Minden tetszik modern stb.
Viszont fura, hogy a kuplungot több mint a feléig fel kell engedni a régin éppen elengedtem és már indult is az autó.
Illetve a régin bátran meg kellett nyomni a gázpedált indulásnál itt meg éppen hozzáérek és már 3000 rpm.
Kezdem megszokni meg átállni, de ez normális. Vagy az összes újabb autó már ilyen?!
2021. márc. 19. 08:11
1/8 anonim válasza:
Ez autófüggő, szerintem nincs összefüggésben a korral. Az én 35 éves Escort-omnál szintén érzékeny a gáz (haverok is mondták, akik egy Roverhez és Skoda Favorithoz hasonlították), de a kuplung hosszú úton jár és nehéz benyomni (de amúgy vajpuhán mozog). Édesanyám 2006-os Clio-ja ennek a fordítottja. A gázreakció késik és nem megy úgy, mint az Escort (mert nehezebb a kocsi, de amúgy ugyanúgy 75 lóerős), viszont a kuplung rövid úton jár, ahogy a fék is. Édesapám 2006-os Ford Fusion-je félúton van az Escort és a Clio között pedálérzések szempontjából. Az új autók, amiket eddig vezettem, azok hasonlóak, mint a muter Clio-ja, de jobban mennek. Szóval a te mk3-as Fabia-d ugyanúgy viselkedik valószínűleg, mint egy Toyota Auris.
2021. márc. 19. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Egyáltalán nem.
Nekem dízel VW Polom van, ennek nyugodtan rátehetem menet közbe a lábam, annyira támasztja hogy ne fáradjon el.
2021. márc. 19. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 A kérdező kommentje:
Az enyém benzines, meg a régi is az volt.
Csak azért fura mert az erősebb motor volt 1.4 95 ló
Ez meg 1.0 75 ló
Mégis ezt sokkal élénkebbnek, fürgébbnek érzem.
2021. márc. 19. 09:23
4/8 anonim válasza:
Autófüggő
Golf IV 1.4 benzinest vezettem abba nagyon érzékeny
Polo dieselbe, meg benzines Audi A4-be meg nem
2021. márc. 19. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
Az újabbaknál ez az elektromos gázpedál egy trotty, mint minden típusnál, rálépsz és a motor késedelmesen reagál, nem úgy mint a bowdenes gáznál, hogy azonnal... Rohadt nehéz átszokni rá, csomószor lefullad az ember. Marhaság volt kitalálni is. Alapvető dolog lenne, hogy bizonyos dolgok csak és kizárólag fizikai megoldásúak (mechanikus, hidraulikus vagy pneumatikus) kéne hogy maradjanak az autókban, így a gáz, a kuplung, a fék, a kézifék és a kormány - ezeket hülyeség elektromossá tenni. Ebből voltak már balesetek hogy a hülye elektronika fogja magát és teljes gázt ad sima araszolgatásnál. Ennél csak egy nagyobb marhaság van: 2021-es autócsodáknál a hagyományos km-órák helyett már monitor van. Ez már az autóipar káosza. Tudvalevő, hogy egy ilyen kijelző nem bír pár évnél többet, lásd okostelefonok. Egy normális autó elmegy évtizedekig. A kijelző fogja magát, kialszik majd egy az egyben és onnantól se benzinszint, se sebesség se megtett km, se semmi. Miért nem volt ez jó úgy ahogy 150 éve beválik az autóiparban, hogy spirállal működik és 50 év múlva is működik... Ki az akinek éjszakai vezetésnél nem irritálja a szemét egy kijelző, a normális mutatós műszer helyett...
2021. márc. 19. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
Na én meg pont fordítva tapasztaltam. A francia Renaultok, amiket vezettem, mint magas fogásponntal rendelkeztek (de kellemesen puhán jár a pedál), a számtalan Audi, VW, Skoda pedig amit vezettem, jellemzően lent fognak, hacsak nem volt szarrákopva már a kuplung.
2021. márc. 20. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
5ös
Ezek a dolgok csak téged zavarnak, ha lesz egy jó modern autód, hamar a régieket fogod utálni.
2021. márc. 20. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
#5 milyen jó lenne, ha mondjuk egy turbóbenzines autó megmondaná a sofőrnek, hogy mivel bovdenes gáz van, tessék már legyen szíves padlóig nyomni, mert innentől a töltőnyomással szabályozzuk a gázt, nem a fojtószeleppel :) Vagy egy common rail dízelben rákötni a madzagot a CR szivattyúra, mert hát a sofőrnek bovdenes gáz kell :D Az is olyan jó volt, amikor képes volt előjel nélkül elszakadni a gázbovden, és ottmaradtál a szarban a semmi közepén.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!