Autót szeretnek cserélni amikkel szemezgetek, BMW 120d 2006, Audi a3 2.0pd/1.9pd 2007 korul, Opel astra j 1.7cdti 2011, Passat b6 2.0pd, Skoda Rapid 1.6crtdi, ezek közül fenntarthatosagban és megbizhatosagban melyik nyerobb?
Én nem cserélném le, ha nincs olyan szinten szétrohadva a kaszni. 1.9 TDI az golyóálló technika, millió km-re esélyes.
Ha mégis lecserélném, akkor Passat B6 1.9 PD, vagy A3 ugyan ezzel a motorral. 2.0 PD-t annyira nem ajánlom, vagy csak úgy ha az első dolog az olajpumpa hajtótengelyét kicserélni benne erősitettre (típusbajuk, és ha tönkremegy pillanatok alatt kinyirja az egész motort)
Fontos, hogy mindegyikből csak magyarországi, ellenőrízhető előéletű autót vennék, lehetőleg tulajtól. Igaz, hogy ezek drágábbak az átlagnál - de hosszutávon jobban megéri.
Direkt válogattad a rosszabb motorokat?
Ezekből 1.6 CRTDI jöhet szóba szerintem, vagy az 1.9 PD, de az meg ugye öregebb
Evi 10e kmre minek veszel sz*r dih
zelt?
Ha jobban szereted vezetni a dízelt, ne vegyél benzinest.
Én is így vagyok, nem megyek évi 10ezret de dízelem van.
Egyébként ha rozsdamentes szerintem hülyeség lecserélni. Nem a kora számit egy autónak hanem az állapot. Ezek az 1.9 TDI-k pedig nagyon megbízhatók, pedig kis ráfordítással még hosszú évekig jók lehetnek.
1.9 pdtdi, 1.6 crtdi és 1.7 cdtdi ami ezek közül pénzt ér.
Az 1-es BMW egy pénztemető. Se a dízel, se a benzines motorjai nem jók sajnos.
A 2.0 pd motornál az olajszivattyú meghajtótengely kopása miatt elmegy az olajnyomás. Kicseréled és jó megint 200 ezer kilométerig. A 16 szelepeseknél hajlamos repedni a hengerfej.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!