SUV + trailer vagy autómentő?
Jelenleg van egy ültetett hatchback-em. És építkezni tervezek, így szükség lenne valami igáslóra.
Felmerült bennem, hogy egy lerúgott kombi helyett venni egy SUV-ot és egy trailert (Ehhez kellene csinálni B+E jogsit), vagy egy autómentőt (ehhez C jogsi kellene).
A háttérben az van, hogy az autózás a hobbim, a leendő házhoz tartozni fog műhely és több állásos garázs, nyelvtudás van, munka mellett eseti jelleggel autómentés, esetleg ritkább autók importja lenne a terv hosszabb távon, mint hobbi/Kiegészítő jövedelem. A cél nem a napi munkavégzés ezekkel. Gyors piacfelmérés után 2-2,5 millióból mindkét megoldás kijön. Értelemszerűen a megfelelő kompromisszumokkal.
Azt tudni kell, hogy egyik verzió sem lenne utána napi használatban. Én a hatchback-kel járok napi szinten, cégautó talán belátható időn belül lesz, párom nem vezet. Tehát egyik megoldásnál sem szempont a mindennapi használhatóság vagy bármi ilyesmi hosszabb távon.
Az építkezés ideje alatt használnám gépek, anyagok szállítására és hasonló feladatokra, utána pedig a fent említett eseti munkákra.
Vélemények?
(A nem éri meg dolgot, ha lehet engedjük el. Tudom, hogy egy B5 Passat 600k-ért is kiszolgálna 1,5 évet, amíg felépül a ház)
#1: Arra azért sok minden nem megy el, alacsonyabb autók, szóval túl nagy kompromisszum
#2: Igen, az is egy opció, csak ott meg a max raksúly lehet korlátja a rugalmasságnak.
Köszönöm mindenkinek
Veszel egy 3.5 tonnas Sprintert, nefélj, az mindent elbír, és vezetheted B-vel.
De egyébként SUV + trailerre szavazat. Veszel egy nagy SUVot, mondjuk egy Touareget vagy ML Mercit, és az elhúz bármit, kényelemben, csendben, erősen, nem zajban, szűkösen, mint egy platós Sprinterben. És hiába mondod, hogy nem számít, ha veszel egy SUVot, akkor igenis ott lesz az udvaron egy nagyon kenyelmes, erős utazóautó, amivel mindenhova is eljutsz, bírja az autópályát, ha lehajtod az üléseket, annyi cuccot elnyel, mint egy kisbusz, tehát svájci bicska. Még eladni is könnyebb, ha megunod.
#4: Nem attól félek, hogy nem bírja el, hanem, hogy megb/sznak, ha túlsúlyban fut (Elég sokat hoznak be úgy, hogy 4,5 tonnást visszaminősítik 3,5-be).
Valóban a SUV praktikusabb, de tényleg nulla használat lenne trailerezésen kívül. De az autómentővel meg könnyebb közlekedni, túl sok az érv mindkét oldalon
Suv+trailer és idegeskedés mivel túlsúly miatt szívás lesz . Erre a munkára nem ezek valóak hiába minden második mendősnek mondott traielres meg román erre használja .
Érdemes egy rendes autómetőt venni és jó felszerelést , ha később meg csinálod a b+e-t akkor meg tudsz az autó mentő mögé egy trailert akasztani és kész 2 autót simán el viszel vele úgy hogy a megengedett súlyban benne vagy .
Egy autó mentő üresen pl fiat ducato 1600 kg azaz 1.4 tonnát simán viheszt vele és ha kicsit fölé csúszik 100 kg-vel akkor sem kirívó mint egy suv+trailer kombon egy kisebb furgon vagy családi autó .
Persze el húz mindent az alvázas suv , de az arra való , hogy lakó kocsit vagy évente 1-2x saját autót viszel egy bérelt trailerrel és kész.
Van elég Suv-al román módban közeledő traileres
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!