Van egy Renault Thalia 1.4 benzines gépkocsim. Reggel nehezen indult be, aztán napközben semmi gond nem volt vele, de egyszer csak nem indult be. Nem ad szikrát. Jeladóra gondolok, de úgy néz ki, hogy nem az lesz a baja. Ötlet valakinek?
Biztos, hogy szikrát nem ad? Tesztelted, vagy csak rámondod, hogy "olyan mintha"? Benzinszivattyút nézted, hogybdolgozik-e? Szoptam már Thaliával. Tönkremegy a kapcsoló, indításkor teker mint a majom, de nem indul, mert nincs benzin.
Szóval, motortér jobb oldala (szemből nézve), akku fölött közvetlenül piros sapkás kis köcsög. Az az inerciakapcsoló. Keresd meg a csatlakozóját, húzd le és a két lábát kösd rövidre egy vezetékdarabbal, vagy gemkapoccsal, akármivel. Utána próbáld indítani. Ha beindul, akkor az a kapcsoló a szar.
Az fhp. jeladót letakarítottam, kicseréltem egy másikra. Továbbra sem jó.
Az inerciakapcsolót is letisztítottam meg a csatlakozóját is. Miután ráütöttem lezárta az üzemanyagot majd amikor benyomtam a kapcsolót újra zúgott a benzin szivattyú. Én is gyanakszom az inerciakapcsolóra, de így is rossz lehet, hogy végülis teszi a dolgát?
Az inerciakapcsoló csak az üzemanyagot zárja el, szóval ha a szivattyú dolgozik, szikra meg nincs, akkor nem az a gond.
A fhp jeladót meg hiába takarítod, ha szar. Próbáld kicserélni. De ha tudsz élő adatot is olvasni géppel, akkor nézd meg, nem-e olvasható a jeladó és akkor nem kellene lutrizni a cseréjével.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!