Vettem egy KSR-Moto tr 50 sm-et 2019-es EUR 4-es! Használhatatlan úgy le van fojtva.Vettem rá korlátozás nélküli CDI-t, kicseréltem a lánckerekeket ,kipufogó rendszert. Még nem az igazi. ha nem pörgetem erőtlen. mit tegyek? a karburátor csere?
amikor megvetted, mennyit ment? mennyi a gyári vége?
Így átalakítás után nyélgázzal mennyit megy?
Mit hittél a 2,3 kW teljesítmény alapján? Hogy majd odatekered és letépi a karod és a gyomrod felcsúszik a szádba?
Reszelheted, de olyan sose lesz, amilyet te akarnál. Max ha teszel bele egy 125-ös blokkot.
A konkrét típushoz/márkához nem értek de általában....
Ha a karbihoz még nem nyúltál akkor igen, ott a hiba, a karbi előtt/után lehet benne szűkítő, azt kell kiszedni,pl ha rámérsz a bemenő furatra a blokkon és az 16-os de mondjuk a karbi csak 12-es furattal rendelkezik akkor a karbi is cserés 16os torokra a szívócsövekkel együtt stb stb értelemszerűen.
De általában csak a szívó/beömlő csövet kell lecserélni, vagy a fojtást/szűkítést kiszedni belőle, 100% hogy ott is van valami amúgy gyárilag,nyilván ha lehet akkor utána hozzáfúvókázni a karbit hogy a levegőhöz legyen benzin is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!