Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vettem egy KSR-Moto tr 50...

Vettem egy KSR-Moto tr 50 sm-et 2019-es EUR 4-es! Használhatatlan úgy le van fojtva.Vettem rá korlátozás nélküli CDI-t, kicseréltem a lánckerekeket ,kipufogó rendszert. Még nem az igazi. ha nem pörgetem erőtlen. mit tegyek? a karburátor csere?

Figyelt kérdés

#Generic Trigger #karburátor csere #le van fojtva
2021. márc. 1. 22:10
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

amikor megvetted, mennyit ment? mennyi a gyári vége?

Így átalakítás után nyélgázzal mennyit megy?

2021. márc. 1. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
57%

Mit hittél a 2,3 kW teljesítmény alapján? Hogy majd odatekered és letépi a karod és a gyomrod felcsúszik a szádba?

Reszelheted, de olyan sose lesz, amilyet te akarnál. Max ha teszel bele egy 125-ös blokkot.

2021. márc. 1. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

A konkrét típushoz/márkához nem értek de általában....


Ha a karbihoz még nem nyúltál akkor igen, ott a hiba, a karbi előtt/után lehet benne szűkítő, azt kell kiszedni,pl ha rámérsz a bemenő furatra a blokkon és az 16-os de mondjuk a karbi csak 12-es furattal rendelkezik akkor a karbi is cserés 16os torokra a szívócsövekkel együtt stb stb értelemszerűen.


De általában csak a szívó/beömlő csövet kell lecserélni, vagy a fojtást/szűkítést kiszedni belőle, 100% hogy ott is van valami amúgy gyárilag,nyilván ha lehet akkor utána hozzáfúvókázni a karbit hogy a levegőhöz legyen benzin is.

2021. márc. 1. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!