Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Autó szakértők! mi lehet a baj?

Autó szakértők! mi lehet a baj?

Figyelt kérdés

[link]


1. kép:

bocsi a rossz rajzért, de a piros pont ahol hallom a relét kattani mikor hátra megy a feszültség az üzemanyagpumpához, sajnos nem férek hozzá, le kellene szedni az egész műszerfalat az üzemanyag pumpa reléhez? vagy van egy titkos hozzáférési út? autó tipus: volvo s40 1997


2.kép:

eddig ezeket tapasztaltam, épp azon gondolkodom hogy most valahol valamelyik kábel lehet a rossz, avagy csak egy relé rossz? mik miatt lehet ez?


Előre is köszi a válaszokért!



2021. febr. 23. 20:27
 1/5 A kérdező kommentje:

hozzáteszem hátha segít:

-üzemanyagpumpát nem hallom működni, csak akkor ha a kábelt direktbe rákötöm aksiról

-gyújtásnál 1 vagy 2Volt áram eltűnik az aksiról mikor rá van kötve az üzemanyag pumpa a kábelére, mikor leveszem a kábelt a pumpáról akkor csak 0.2V tűnik el gyújtásnál

2021. febr. 23. 20:32
 2/5 anonim ***** válasza:
89%

Volvót még sosem csináltam, de azért egy biztosíték/relétáblát úgy szokták megcsinálni minden autónál hogy még ha nem is kényelmesen, de hozzaférhető legyen. Kizártnak tartom hogy ezert ki kelljen venni a műszerfalat.


Azt mérd meg, hogy ráadott gyújtásnál az üzemanyagszivattyú csatlakozójánál mekkora a feszültség, úgy hogy rá van dugva a szivattyúra.

Ezután lehúzva is mérd meg.

Ha terhelten csak pár Voltot mérsz, vagy semmit, de lehúzva akku feszültséget mérsz, akkor vagy a relé hibás vagy a kábelkötegben van hiba.

Ha mindkét mérésnél 0 Voltot mérsz, akkor a biztosítékot nézném meg először. De persze lehet ugyanúgy relé vagy kábelhiba.


Azt írtad 1-2 Voltot esik az akku feszültsége ha direktbe rákötöd a szivattyút. Most vagy "gyenge" már az akkud, vagy túl nagy az áramfelvétele annak a szivattyúnak. Ezt is meg kéne mérni.

Simán lehet hogy már szorul a szivattyú, ezért megnőtt az áramfelvétele ami miatt pedig kicsapta a biztosítékot. Direktbe kötve viszont még hajlandó elindulni.


Ezeket nézd meg.

2021. febr. 23. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Általában csak a kormány alatti burkolatot kell levenni és már látod is a sok kábelköteget meg cuccost ott.
2021. febr. 23. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat, holnap megpróbálom lemérni úgy hogy rajta van a pumpán, az a baj hogy úgy nehéz lemérni mert hülyén van a csatlakozója, de pumpáról lecsatlakoztatva 7Voltot ír feltöltött aksival


illetve megpróbálok megint hozzáférni alulról :/ az a baj ott egy nagy fém lap amit foglalmam sincs hogy távolítsak el

2021. febr. 24. 00:18
 5/5 A kérdező kommentje:

12.5Voltos aksival:

0.5V körül ugrál mikor rajta van a kábel a pumpán gyújtáson

7V mikor nincs rajta a kábel

0.5V stabilan mikor az autó nincs gyújtáson kábelel csatlakozva és anélkül


Direktbe kötöttem! mégsem indult el :D a üzemanyag pumpa adta a hangot, közben megpróbáltam indítani, és nem indult el, csak nagyon nagyon nagyon nagyon picit olyan hangja volt mintha beindulna


rossz üzemanyag pumpa? teljesen megtelt üzemanyag szűrő? hogy teszteljem le a pumpát hogy jó e?

2021. febr. 24. 14:00

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!