Miért nem boldogulok a simson karburátoron a ledugózott alapjárat állító csavarral?
Figyelt kérdés
Egy kicsit vicces, de hát ebbe a problémába ütköztem. Akárhogy próbálom kiszedni a dugót, nem sikerül és közbe még arra is vigyáznék hogy ne essen baja a karburátornak. Van valakinek valami tapasztalata vagy tanácsa?2021. febr. 16. 15:48
2/6 anonim válasza:
"Van valakinek valami tapasztalata vagy tanácsa?"
Igen. Ne buzeráld a keverékállító (közismertebb nevén levegő csavart), ha az alapjáraton akarsz állítani.
4/6 anonim válasza:
Dehogynem, gyárilag minden N3-as karburátort ledugóztak. Direkt ezért, hogy jóskapista ok nélkül ne higgye, hogy azt is el kell tekergetni. Így optimális esetben csak az alapjáratot tudod elállítani. Dehát kevésbé képzett területeken sokan azt hiszik, hogy ami gyárilag le van plombálva, vagy dugózva, az biza fóólytáás, és esztelenül kikapargatják (mint a féklevegő dugózását is).
Amúgy ha mindenáron ki akarod szedni, óvatosan 3-as fúróval meg lehet kezdeni, vagy melegítsd meg.
5/6 anonim válasza:
Ezt mondom, az alapjárat állító csavart biztos nem dugózták le...
6/6 anonim válasza:
1 es vagyok, alapjárat nincs dugózva, valami fogyatékos lepontozott🙄
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!