Melyikek erős és gyors nagy autók, amik tényleg nagyok, akár 7 személyesek?
"Amolyan melós-/külföldrejárós autóra gondoltam."
És viszed a brigádot, a cuccaikkal?
IFA platón bőven lesz hely, nem is kell vontatni.
"A Q7 szervizelése macerásabb mint egy lim-lom Sharané? "
Nem macerásabb, de biztosan drágább elvégre komolyabb technika van benne ( légrugózás - ha van, összkerék, 3 literes dízel).
Ebben a kategóriában ott van még a VW Touareg.
"IFA platón bőven lesz hely, nem is kell vontatni."
Az a baj, hogy az IFA nem igazán gyors.
A Touareg kicsi, úgy értem az össztömege kicsi, egy 3 tonnás utánfutó szerintem letolja az útról, oké hogy elhúzza, de meg is kell vele állni.
Az a helyzet, hogy van egy Dailym, az nehéz, jó vontatni, pakolni, de nem személykocsi, amúgy egészen jó vezetni, csak 3 parkolóhely kell. Szeretném lecserélni egy személykocsi jellegű dologra, de eddig csak olyat próbáltam, ami ugyan kicsi volt, viszont pont ugyanannyira lomha.
A Touareg, Q7 jó, de 2700 körül van az összsúlya. Akkor ezek szerint még az Ivecóval járok legjobban.
"Akkor ezek szerint még az Ivecóval járok legjobban"
Az tachográfos ha vonóhorgod is van. A terepjárók nem.
"A Touareg, Q7 jó, de 2700 körül van az összsúlya."
Az nem lényeges, mindkettő húzhat 3.5 tonnát.
"A Touareg kicsi, úgy értem az össztömege kicsi, egy 3 tonnás utánfutó szerintem letolja az útról, oké hogy elhúzza, de meg is kell vele állni."
Miért tolná le? Nincs rajta fék? Egy 32 tonnás félpótkocsi letol az útról egy 8 tonnás vontatót? :D
Nem véletlenül huzigálják a németek a lakókocsikat meg a hajókat ilyenekkel, pont ezt nem tolja le az útról. A Daily sem nehezebb üresen ( bár abba lehet pakolni ).
"Az tachográfos ha vonóhorgod is van"
Nem az, de elég spéci a munka amire használom. Állatszállítás: Saját állat, saját kocsi, nem eladási céllal. Lehet rosszul tudom, de még sose piszkáltak NAV-osok.
Oké, ezért is tettem fel a kérdést, a Touareget alapból kizártam volna. Nem gobndoltam hogy húzhat nehezebbet az összsúlyánál, de akkor ennek is utána kell néznem, fogok is.
"Egy 32 tonnás félpótkocsi letol az útról egy 8 tonnás vontatót?"
Ezeknek kicsit más a felépítése, de jogos elgondolkodtató. Néztem amúgy B+E-s nyergesvontatós autót de itthon olyan ritka, nem mertem megvenni, de tetszett hogy létezik.
" Nem gobndoltam hogy húzhat nehezebbet az összsúlyánál, de akkor ennek is utána kell néznem, fogok is."
Egy ideje módosították az erről szóló Köhém rendeletet, így ha a gyártó jóváhagyat egyedi vontaátsi értékeket és erről EU-s típusbizonyítványa van akkor nálunk is kérdés nélkül elfogadják - annak ellenére, hogy ilyen korábban nem lett volna lehetséges. Így tudnak a 3,5 tonnát húzni az újabb összkerekes pick-upok és terepjárók/SUVok.
B+E nyerges van, Németországban többet találni. Ezek még autópályamatricásak, nem tartoznak a használat arányas útdíjrendszer alá.
Ha nem kereskedelmi célú a használat, akkor valóban nem tachográfköteles.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!