Túrázásra 2t motor?
Figyelt kérdés
Most egy KTM 690 endurom van de ez terepre elég nehéz és sajnálom is levinni.
300 EXC t néztem csak nem tudom hogy nyáron a 4-5-6 órás túrákat hogyan viselné. Hány üzemóránként kell felújítani? Vagy esetleg még a EXC 380 at néztem.
2021. febr. 13. 15:42
1/2 anonim válasza:
Az általad írt motorok nem túrázásra vannak. Persze ez attól is függ, mit értesz túra alatt. Egy napos 100 km-es poénkodásra ezek is jók, de ha valóban túrázni szeretnél, akkor más motor után néznék. Ha fontos, hkgy könnyű legyen és hasonló kategória, akkor igazából nem sok opciód marad. Suzuki DR-Z400 vagy Honda CRF250/300L. A 300 az új, a 250 a régebbi. Esetleg a CRF250/300 Rally jöhet még szóba, azon alapból rendes méretű tank van. Én most veszek crf300l-t hasonló célra. A DRZ-nek meg 250-es CRFL-nek megvan az az előnye, hogy nagyon sok aftermarket kiegészítő van rájuk, főleg a DRZ-re. Úgy tudod alakítani őket, ahogy csak akarod. A crf előnye (vitathatóan), hogy injektoros, miközben a drz karburátoros. Cserébe a drz erősebb, alsó fordulaton kényelmesebb a nyomaték. Másrészt csak 5 sebességes, ezért a 100 fölötti utazósebesség kényelmetlenebb. Talán a legjob kompromisszum gyári felállásban minden téren a 300-as Rally (injektor, 6 sebesség, idomos, nagyobb tank, némi szélvédelem, viszonylag könnyű), de az meg 2,5 millió forint...
2/2 anonim válasza:
2T nem hosszútávra való, csak szenvedés lesz.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!