Ezek a luxus autók hülyebiztosra vannak megcsinálva?
Van bennük elektronika, ami pl nem ad nagy gázt, ha nem egyenesen áll a kormàny, hiàba padlózod le.
Meg többfèle mód. Pl városi, ahol azért eléggé vissza van fogva a teljesítmény, a könnyebb vezethetőségért.
De, hülyeségre nincs orvosság. Így is, ha 150-nel érkezik a körforgalomhoz, akkor repül.
Menetstabilizátorral igen, ezekben a gépekben pedig elég jól meg van az csinálva, főleg összkerék-hajtás mellett.
Akkor kezd érdekes lenni a dolog, amikor ezt kikapcsolod (pl. a launch control csak kikapcsolt/limitált stabilizátorral megy, legalábbis nálam) és mellé dynamic+sport módba teszed a gépet. Míg addig azt hitted hogy te vagy a jani mert a kanyarokat is úgy vetted be félig csúszva, hogy semmit nem érzel belőle, stabilizátor nélkül elég gyorsan rá lehet jönni, hogy hoppá, van itt azért még mit tanulni.
Akinek van egy csöppnyi esze, erre elég gyorsan rájön anélkül, hogy lezúzná a gépét.
Attól függ, mekkora hülyeségtől kellene a védelem?
Mert az aki padlógázon telibe veri a parkoló egyetlen(!) villanyoszlopát, vagy aki 2 tonnás terepjáróval rámegy az 5 centis jégre......szóval az ilyenek ellen nincs semmiféle technikai kütyü.
#7 a napokban láttam a face...-n.
A pofa az üres aszfaltos parkolóban egyszer körbefogatta, majd a másik oldalra is akart egyet driftelni. Állt a gázon, a motor forgott, csak a kezecskéje volt lassú ;) így aztán padlógázon nyílegyenesen nekirongyolt a parkoló közepén álló egyetlen villanyoszlopnak. Szépen rágörbítette az audi homlokfalát a betonra támaszra. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!