Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hidegindításnál miért kell...

Hidegindításnál miért kell gázt adni?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Lenne egy golf 3 1.4 AEX. Hidegebb időbe, leginkább reggel rajt kell hagynom a gázon a lábam kb egy fél percig mire beáll rendesen az alapjárat. Eddig ingadozott mert a fékrásegítőtől megy egy cső a szívósorra amin van két kis lyuk ahol fars levegőt szívott, megnéztem azokon van gyárilag kupak, szereztem rá azóta stabilan 800 az alapjárat viszont ha beindítom és nem adok gázt leesik olyan 400ra egyből és leáll. Fojtószelepház ki lett tisztítva melegen hibátlanul indul és egyből stabil 800, viszont ha már jobban kihűl pl miután mentem vele rá pár órára akkor is fenn áll a hiba csak nem ennyire vészesen. Valakinek esetleg ötlete, hogy merrefele keressem a hibát?

2021. febr. 3. 12:28
1 2
 1/12 A kérdező kommentje:
Ha jól láttam a vízhőfok jeladó adja a motorvezérlőnek a jelet és úgy kapcsol be az automata szivató? A víz az pár km után stabilan 90 fokos
2021. febr. 3. 12:31
 2/12 anonim ***** válasza:
Alapjárati szelep tisztítás volt már?
2021. febr. 3. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
Megkérdezhetem, hogy az hol található benne? Mert azt hiszem nekem az a fojtószelepházban található. Rámegy egy csati és ott vannak a hátulján a fogaskerekek. Amit a google kidob amit 3 csavar fog, olyan szerintem az enyémbe nincsen
2021. febr. 3. 12:38
 4/12 anonim ***** válasza:
A fojtószelepházban kell lennie, mert gyakorlatilag azon keresztül kerüli ki a levegő a fojtószelepet.
2021. febr. 3. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Igen, akkor az ki lett takarítva
2021. febr. 3. 12:42
 6/12 anonim ***** válasza:

Azt mondják az okosok, hogy ha fals levegőt szív a motor, akkor az inkább pörögni szokott. Nekem volt repedt vákuumcsöves benzinmotorral dolgom, az hidegen jó volt, de ahogy melegedett, egyre jobban pörgött a motor. Leállítás, újraindítás után megint jó lett az első gázfröccsig. Arra szintén fennmaradt a fordulat úgy 1500 körül. :)


Ugyanakkor a retkes fojtószelep csinált nálam olyat, hogy beindítás után egyet forgott a motor és már le is állt. Ennek előjele volt, hogy hidegen indítva 6-700 körüli alapjárattal kínlódott, de kis gázfröccsre magához tért. Szóval itt is a kevés levegő, illetve a levegőhöz képest sok benzin fullasztotta meg.

2021. febr. 3. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Bocs, a retkes alapjárati motorról szólt volna a második bekezdésem. :)
2021. febr. 3. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
EGR van ebben az autóban? Az nem lehet részlegesen megragadva? Az ugye kipufogógázt juttat vissza a szívósorba, és a kipufogógáz is fojtja a motort.
2021. febr. 3. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:

Igazából olyan mintha nem lenne elég dús a keverék, csak azt nem tudom hogy melyik jeladó adja azt a jelet hogy dúsabb keverék kéne.

Azt tudom, hogy a generátor a kelleténél kicsit kevesebbet tölt de semmi probléma nem volt még vele rendesen teker az autó, meg soha nem merült le az akksi, nem hinném hogy ennek lenne hozzá köze.

Egr nincsen benne. Van egy másik injektorom annak nem lehet hozzá esetleg köze? Menet közben, illetve miután beállt az alapjárat semmi baja nincsen az autónak.

2021. febr. 3. 13:01
 10/12 anonim ***** válasza:

EGR? Dehogy van. Csak egy sima kati van benne :D


Egyébként amit tippelnék az az, hogy az alapjárati léptetőmotor nyekkent meg, vagy valahol falsot szív. Esetleg a vákumcsöveknél néznék körül.

2021. febr. 3. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!