Hidegindításnál miért kell gázt adni?
Azt mondják az okosok, hogy ha fals levegőt szív a motor, akkor az inkább pörögni szokott. Nekem volt repedt vákuumcsöves benzinmotorral dolgom, az hidegen jó volt, de ahogy melegedett, egyre jobban pörgött a motor. Leállítás, újraindítás után megint jó lett az első gázfröccsig. Arra szintén fennmaradt a fordulat úgy 1500 körül. :)
Ugyanakkor a retkes fojtószelep csinált nálam olyat, hogy beindítás után egyet forgott a motor és már le is állt. Ennek előjele volt, hogy hidegen indítva 6-700 körüli alapjárattal kínlódott, de kis gázfröccsre magához tért. Szóval itt is a kevés levegő, illetve a levegőhöz képest sok benzin fullasztotta meg.
Igazából olyan mintha nem lenne elég dús a keverék, csak azt nem tudom hogy melyik jeladó adja azt a jelet hogy dúsabb keverék kéne.
Azt tudom, hogy a generátor a kelleténél kicsit kevesebbet tölt de semmi probléma nem volt még vele rendesen teker az autó, meg soha nem merült le az akksi, nem hinném hogy ennek lenne hozzá köze.
Egr nincsen benne. Van egy másik injektorom annak nem lehet hozzá esetleg köze? Menet közben, illetve miután beállt az alapjárat semmi baja nincsen az autónak.
EGR? Dehogy van. Csak egy sima kati van benne :D
Egyébként amit tippelnék az az, hogy az alapjárati léptetőmotor nyekkent meg, vagy valahol falsot szív. Esetleg a vákumcsöveknél néznék körül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!