Audi a6 c6 légrugó helyettesítést csinált már valaki?
Üdv
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy audi a6 c6 4f 3.0 tdi 2007 sedan quattro autóm.
A légrugó tönkrement rajta és nincs kedvem meg pénzem végigjárni azt az utat mint legtöbben a légrugókkal.(hogy egyik kész,akkor a másik tönkremegy)
Ezért egy gyári spirálrugós futóművet szeretnék belerakni.
Aki jártas ebben hogy hogy, és miként kivitelezhető kérem írjon .
Gondolom ki kell iratni a légrugót géppel,de nemtudom hogy hátul a rugók hogy passzolnak bele a légrugó helyére,elég megvenni a rugó alá,felé a műanyagokat,vagy teljes más a lengőkar kialakítása?
Meg hogy hol tudják nekem kiírni belőle?
Előre köszönöm a válaszokat.
"A légrugó tönkrement rajta és nincs kedvem meg pénzem végigjárni azt az utat mint legtöbben a légrugókkal"
Begurulsz a márkaszervizbe és megcsinálják fél nap alatt, semmi bonyolult nincs benne.
4es
Ez nem igaz. Amúgy is C6os A6okon nem normális, hogy tönkremenjen az összes légrugó. Mit csináltál vele?
#6
"""A gyárinak darabja 500 ezer, a felújítás 90 000/db ,ez nem is lenne baj , de utánna tönkre megy a másik ,utánna a 3. ,majd 4. (Itt hónapokról van szó) ha az egyik tönkrement akkor a többi is el van öregedve valszeg. És mire kicserélted mind a 4 et beszarik a kompresszor"""
Ez nyilván nem lesz különösen hasznos így, meg ugye ki kérdezte, de: iskolapéldáját mutattad be annak, hogy miért nem veszünk eredetileg többtízmilliós prémium autót fémhulladék-áron, főleg amikor csórók vagyunk.
Kérdem én, mi értelme volt akkor Audit venni, ha kis lépésekben amúgy is lenullázod az egészet, mert nincs pénzed fenntartani olyan alapvető extrákat, mint egy darab légrugó.
Az átalakítás egyébként drágább mutatvány lesz, mint felújítani a hibás darabokat.
Mer amúgy mit gondoltál? Hogy egy 14 éves autón (gondolom kétszer mentek el vele a holdra meg vissza, annyi kilométer van benne) majd pont a légrugó nem fog elromlani egy idő után? :D
Nem is értem, ezeket miért nem mérlegelik az emberek vételkor? Gondolom nem tegnap döbbentél rá, hogy légrugós...
Egyáltalán nem biztos, hogy tönkrefog menni más légrugó is, ezeken nagyon tartósak már a légrugók, nem olyan, mint a C5ös Allroad Quattróban. Azért is csodálkoztam, hogy tönkrement.
Amúgy a gyárit venni hülyeség, azt a gazdagok sem veszik. 90 ezerért garanciával felújítják. Egy huszonéves B5ös Passatban csak elől csak a lengőkarok cseréje 100 ezer forint. Így számolj, a légrugóért egyáltalán nem sok a 90 ezer. A kompresszort kell jól megnézni, mert általában az teszi tönkre a rugókat is, ha már nem százas.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!