Szerintetek a japánok miért nem tudnak annyira sikeresek lenni autó tekintetében Európában?
Tavaly a legtöbb autót eladó márka a Toyota volt Magyarországon, második helyen a Suzuki.
Amúgy simán csak annyi, hogy Nyugat-Európában az elmúlt 15-20 évben adózási okok miatt egyre inkább a cégautó eladások felé ment az autópiac, Németországban 10 eladott autóból 8-at céges névre vesznek meg, ott meg általában (korrupt vagy piaci módon) le van zsírozva, hogy németet kell venni, a japánok nem is nagyon fejlesztenek olyan "menedzserautókat" , mint a 3-as BMW, VW Arteon, vagy Opel Insignia, ők még mindig azt hiszik, hogy ezek amolyan nagy családi autók. De pl. az állami beszerzések volumene is óriási, s ott ugye elképzelhetetlen, hogy egy Toyota Corollára vagy Mazda 3-asra kerüljön fel a "Polizei" felirat egy Skoda Octavia vagy B Merci helyett.
A kérdés hamis állítást tartalmaz, nem lehet megválaszolni.
A japán gyártók sikeresek Európában.
#3
Nincs olyan állítás a kiírásomban, hogy a japán gyártók sikertelenek Európában. Olyan van, hogy kevésbé sikeresek a másik kontinenshez képest. Érted a különbséget?
Ketten vagyunk a párommal, két Prius-sal.
Amúgy az ismerőseim az amerikai autókra buknak inkább, és ennek semmi köze az autópiachoz, szimplán az 'amerikai' jelző varázsa.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!