Modern Diesel autónál mikor jönnek ki a Diesel betegségek?
Autó vásárlás előtt állok és 1-1.2millio Forint között vannak 250-350ezer kilométert futó autók, 1.5-2.0millio Forint között 120-180ezer.
Kia Ceed 1.6 CRDI-ről lenne szó és az lenne a kérdés, hogy kb mikor jönnek ki a Diesel hibák (porlasztó, nagynyomású szivattyú, turbó, DPF)
1 millióért modern dízelt nem fogsz venni. 10 év körüliekről van szó, ha jól értem.
Nincs szabály; ha folyamatosan megkapta a szervizt és időben cserélték az alkatrészeket, 3-4-500 ezer kilométert is futnak. Ha meg nem, akkor 150-nél már problémás. De ez igaz benzinmotor esetén is.
Az általad említett autók közül a 250-300 ezret futottak szerintem nagyrészt azért eladók, mert még nem voltak azok a dolgok cserélve, amik nagy költségekkel járnak és hamarosan időszerűek lesznek.
A 120-180 ezret futottak között nagyobb arányban gondolom, hogy inkább csak megunták és másikat vennének a jelenlegi tulajok.
Vagy ugyanúgy megfutották már a 300-at, csak vissza van tekerve az órájuk.
Esetleg ütötték-vágták őket, és mivel karbantartás hiányában hamarabb kijöttek a hibák, most gyorsan el kell adni.
Én 5 évesen vettem 120 ezret futott CRTDI-t. Most 10 éves és 200 ezer van benne. Szerencsére még EGR, DPF, Turbó gyári.
A titok, hogy olajcsere 10 ezrenként Mobil1 5W30.Illetve nem szoktam leálltani ha regenerál. Hosszú út után pedig 1 percet járatom még alapjáraton a turbo miatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!