Gyári box, vagy műhelyben chip?
Melyik verzió az ajánlottabb? Box igazából egy konkrét darab amin gondolkodom:
De ezt valahogy fenntartásokkal kezelem, hogy bármiféle teszt nélkül minden autó esetében ugyanazt tudja.
A másik verzió, most nem tudom, hogy mennyire szabad kiírni, de ahol az egyik hazai autós lap hetente készít teljesítménymérést, a honlapjukon olvastam, hogy vállalnak chiptuningot is.
Kérdés, hogy melyik lenne az előnyösebb, a box pozitívuma, hogy elvileg csak bekötöm és meg is vagyok vele, illetve papíron fix, hogy mennyit lehet nyerni vele, viszont semmi visszajelzésem nincs, hogy mennyit visel el a technika, a másik oldalról viszont ugye kérdéses, mennyit tudnának kihozni, ellenben megbízhatóbbnak látom, hogy közben folyamatosan ellenőrzik, hogy minden rendben van-e, cserébe nem biztos, hogy annyit nyerünk, illetve időigényesebb folyamat.
Mindkettőnek vannak előnyei, hátrányai.
Box: előny: olcsóbb, bármikor kivehető, hátrány: nem igazi chip tuning, csak pár paramétert változtat meg, pl. gázpedálállás, levegőmenniység
A rendes chip tuning komoly dolog, általában nem okoz kárt, előnye az a tudás, ami a mögötte van, vagyis az új chip-programot általában sokat finomitják, így jó, hátránya az ára és a visszacsinálhatatlansága.
Én személyesen a boxot becsapásnak érzem, egy Peugeot 407 2.0 HDI-t én chippeltettem, a gyári 135 helyett 165 lovas lett és 6-os kéziváltóval még 5-ben is ugrott, vagyis megérte.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!