Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 12,60 Volt van az ólomsavas,...

12,60 Volt van az ólomsavas, kupakos akkuban,az jó?

Figyelt kérdés

2021. jan. 21. 05:39
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
24%

Maga a Volt érték jó, ez egy teljesen feltöltött akku szinte.


Viszont semmit se mond az akku áram leadádáról.

Másszóval egy 10 éves akku is tud pillanyatnyilag 12,6V-ot, de az is számít, hány Ampert tud leadni.

2021. jan. 21. 06:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
0%
Igen, jó.
2021. jan. 21. 07:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 Morzsi007 ***** válasza:
22%
Teljesen felöltve 14,4-14,8V körül kellene lennie, de ez is elég lehet ahhoz, hogy indítsa a motort, ha nem esik vissza a feszültség kb 9V alá terhelés alatt. Ezt így nehéz megmondani. Tegyél rá nagyobb fogyasztót és úgy mérj rá.
2021. jan. 21. 07:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
69%

A gázképzõdési szint alatt kell tartani a töltõfeszültséget, mert egyébként nagyot szól egy zárt rendszerû akkumulátor.

#3-asnak: Sok lesz az a 14.8V egy kicsit.

2021. jan. 21. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 Morzsi007 ***** válasza:
50%

Miért pontoztál le?

Neked lesz sok az okoskodásod.

Töltöttél már életedben akkumulátort, normális töltővel?

Olvass egy kicsit utána, ha nem értesz hozzá, ha 12V-ot mérsz, akkor az már igen csak le van merülve.

2021. jan. 21. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 veterán vas ***** válasza:
55%

Nem beszél hülyeséget Morzsi007!

Ha terheletlen állapotban 12,6 Voltot lehet mérni, kétséges, hogy egy dermedt reggelen be fogja-e tekerni a motort.


Amúgy mi ez az "ólomsavas kupakos akku" elnevezés? :D

2021. jan. 21. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
70%

Mindegyik helytelen. 14.4V a maximális feszültség ami mehet az akkura töltés közben, spéci akkukra hangyányit több.

Feltöltés után kis ideig megőrzi 13V fölött is, de rohamosan beáll önmagától a normális 12.7V-ra. 12.6V az teljesen jó feszültségérték, viszont terhelővillával is rá kéne mérni vagy ha az nincs akkor másnap állás után indítózás közben mérni és ha 10V alá esik akkor kezd gyengülni.

Kukaértett akkor lesz, ha feltöltés után állásában is 12.1V alá megy vissza másnap, az már csak egy kis motort fog beindítani, azt is nyáron.

2021. jan. 21. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 Morzsi007 ***** válasza:
38%

14,4V az az erték, amivel az autó tölti az akkumulátorokat.

Van otthon 3 db ciklikus, 2db készenlét ólomsavas aksim, meg egy tucat li-po. Okostöltőt használok a töltéshez, mindent mutat. Az ólomsavasokra fel van tüntetve 14,8V max töltési fesz. Ciklikus használat mellett. A töltő 14,7V-ra tolja fel. Akkor van feltöltve. A kérdező nem írta milyen ólomsavas akkumulátorról van szó, indító, munka, ciklikus, készenlét aksi

2021. jan. 21. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
83%

Morzsi007. A 14,4 V a töltőfeszültsége az autó akkunak, annyival kell tölteni, ill. minimalisan 14,0V-al.


A generátornak kell ekkora feszültséget adnia, nem az akkunak.


A teljesen feltöltött akku 12,8V köröl van.

2021. jan. 21. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:

Köszi a hasznos válaszokat!


Indító-start/stoppos akku!

2021. jan. 21. 14:45
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!