Citroen BX 1.4, 1985 hidraulika?
Nézegettem egy viszonylag jó állapotú Citroen BX 1.4 es autót. 61 Le.
És sokan írják hogy a hidraulikát karban kell tartani? Első autóm lenne. Ugye írják, hogy karban kell tartani de mik azok a dolgok a hidraulikán amiket folyamatosan csinálni kell? Első sorban olyan emberek válaszát várom akiknek volt ilyenekkel dolguk
Anyukámnak volt ilyen autója a születésem előtt 5 évvel. Elég ritka kocsi volt akkoriban is hiszen nem váltotta be a reményeket a futurisztikus mivoltával. Azt hiszem annyit mondtak róla, hogy folyton szervízben volt a felfüggesztésével. Nyilván rátett, hogy a kilencvenes években nem sokan értettek az európai autókhoz.
Első autónak még akkor se ugranék ilyenbe ha veteránozni szeretnék. Sehol nem fogsz hozzá alkatrészt és szerelőt találni. Ennél még egy kétütemű wartburg is kissebb szívás.
Bx.. istenem, csak tudnék hozzá szerelőt, most könnyezek mert annyira jó az az autó tetszik, csak gyenge vagyok venni. Bonyhádon van vagy volt egy szerelő oda vitte mindig Apának ismerőse, mert neki volt BX méghozzá dízel. BX, XM két olyan francia amit szívesen fogadnék. A Omega van, kompresszorral tudom a valagát felfújni, amikor ezt megmondta a kutas én 10 éves voltam és azóta is emlékszek rá és tudom nem minden hős visel köpenyt. :)
CX face klub van , akkor BX is, gyere oda.
Az #1-es pontosan elmondta a fájó tényeket..Tétényben állt kint egy ilyen 1.4-es, jól nézett ki, csak teljesen ült. a tulaj nem volt otthon, a felesége meg őszinte volt, és elmondott mindent. még a motorházba is belenézhettem...na akkor rémültem meg igazán..
azt mondta a hölgy, hogy ha minden hidraulika, légrugó működik, akkor maga az álom..de ilyen még nem volt. A gatyájukat is ráköltötték, de hiába.
ne vegyél ilyent
Nos, hogy a kérdésre is kapj választ, gyakorlatilag nem lehet karbantartani a hidraulikát.
Egy körön van minden (fék, szervo, futómű), és egyetlen tartályból dolgozik.
Vagy minden jó (bár ez fehér holló kategória), vagy semmi sem működik. Ez a gyakoribb.
Első autónak semmiképpen sem.
Ezek inkább hobbyautónak valók, mindennapos használatra nem alkalmas.
Itt az utcában áll egy ilyen autó érvéyes rendszámmal. Öt évvel ezelőtt valaki adott érte 200 ezret, de másnap visszahozta. Azóta még csak érdeklődő sem volt rá. Körbe olajfolt, lapos gumik,leült kaszni. Ezen is a légrugó feküdt ki. Ember nem vállalja a javítást.
25 éves már a kicsike...
Autószerelő tanulónak kiváló lenne.
Erre is igaz az, ami minden használt autóra..
ha ratyi gazdája volt előtted, akkor jó eséllyel szívni fogsz..
ha viszont gondos, figyelmes tulaja volt, akkor is érdemes átnézetned vhol, de jobb eséllyel fogsz autózni szerelés helyett...
75 ezer km-t mentem BX-el, most egy XM-em van, és, mivel rendberaktam mindegyiket a vásárlás után, napi használatra alkalmas lett mindkettő..soha nem kellett vontatni, vagy trélerezni egyiket sem...
ha odafigyelsz rájuk, élvezetes autózásban lehet részed...de ez minden 20+ éves autóra igaz.
sok az okoskodó, akinek soha nem volt ilyen autója, de hallott valakiről, aki ismert valakit, aki evett is már ilyet, és ez elég hangulatromboló tud lenni, de ahogy írtam, rendes gazda, és nem lesz gond...
valaki okosan azt írta fentebb, hogy a hidraulikát nem lehet karbantartani...
ha nem értesz hozzá, legalább ne beszélj hülyeségeket!
mindent karban lehet tartani, kapni is mindent hozzá, nekem eddig simán sikerült, és nem is kellett gyakran, csak sokaknál a szándékkal meg a hozzáállással van gond...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!