Magyarországon belül lehet kapni Mustangot? 2004-2007-est körülbelül? Többi lent.
4-es az ritka nagy baromságokat ír. Ez a típikus, "soha nem volt még 200 lóerő fölötti autóm, pláne Mustangom, de úgy hallottam hogy..."
5-10.000 km-enként olajcsere?? 5? ÖT? Tudod mibe cserélnek 5 ezrenként olajat? Az E60-as gigabetegágy V10 M5 BMW-be. Egy Mustangba rohadtul nem kell 5 ezrenként olajat cserélni. Nyilván lehet. De nem kell. Semmi nem történik ha tartod a rendes 10-15 ezres periódust. 5-10 között akkor tanácsos, ha olyan olajat raksz bele ami igényli. De ezis csak javaslat.
Határozottan megbízható autók. A V6 és a V8 is.
Fogyasztás is baromság amiket írogatsz. 25 liter városban... Hagyjuk már. Honnan szeded ezeket? Nyélgázon közlekedve kér annyit esetleg. Lámpától lámpáig. Normális vezetési stílussal még a V8-at is beviszed nagyon bőven 20 alá. Autópályán elvan 10-12 literrel. A V6-ot meg pláne.
Nem gondolod hogy az éves fenntartási költség kevesebb lesz mint 1 millió? Ebbe miket számoltál bele már megint? Az üzemanyagot 25 literrel számolva? Meg 2 garnitúra gumit minden évben? Meg olajcsere 5 ezrenként? Vagy hogy az anyámba jött ez ki? Ez is akkora baromság amennyire csak lehet. 1 millió. Persze...
Ami az alkatrészeket illeti, valóban nem fogsz kapni itthon minden sarki boltban. De az megint baromság, hogy "baromi drága" lenne hozzá az alkatrész. Ford áron van. És nem kell hozzá szaki. Gondolom nem márkaszervizbe fogod hordani. Olajat cserélni meg fékbetétet cserélni tud bármilyen szerelő. A Mustang is csak egy autó. Ne gondold, hogy begurulsz vele, és hanyatt vágják magukat, mert azt se tudják hogy nyúljanak hozzá.
Kérdező egyértelmű, hogy éretlen vagy. Sőt, azt gondolnám, ez egy troll kérdés. Ha véletlenül nem az, ne hallgass a 4-esre légyszi. Fingja nincs semmiről. Csak fújja a közhelyeket. Musztááng?? Hát az nagyon erős, nagyon drága ajutóó! Azt nagyon sok pénz fenntartani! Azt nagyon sok pénz szervizelni is! Húúú alkatrész is nagyon drága! Az nagyon sokat fogyaszt, mert sportajutóó. Ez a tipikus beírtam gugliba, hogy sportautó fenntartási költségek, és ezt dobta.
Nemár. Óvoda, komolyan. Ha valamihez nem értesz, légyszi legalább ne írj le hülyeségeket.
Szumma szummárum, tényleg nem annyiba kerül egy ilyen autónak a futtatása mint egy egyes Swift. De amit a #4-es leírt, azt oszd el öttel.
És felteszi az i-re a pontot, az okádék E46-tal :D. Hát őszintén? Szerintem egy ilyen Mustangra kevesebbet kell költeni mint azokra a szakadár BMW-kre.
Ja, és kérdező. Nem. Ilyet nem fogsz találni 2 millióért itthon. Ez az 5. generáció ez idehaza ilyen 3-3,5 millióról indul, és az a V6. A V8-akért bátran elkérnek 5 milliót vagy afelett.
2 millióból nem lesz ilyen kocsid. De még 3 ból se.
Kérlek mondd már el, mi az az 1 millió :D.
2010-es benzines Mercedesem van. Éves biztosítása az nagyjából 60-70 ezer forint. Elmúl 1 évben nagyjából 200 ezer ment a szervizre. És ez egy kikúrt német, turbós autó.
Mustang egy egyszerű szívó, túlméretezett cucc. Ugyan úgy 50-80 ezer forint egy olajcsere minden szarral együtt. Biztosítása a köbcenti miatt nyilván több lesz. De mondd már el nekem, mire számolod a maradékot? Nem fog ám elromlani minden évben úgy, hogy gatya lesz a kocsi. Mondom. Kimondottan megbízható autók.
Úgyhogy hidd el. Barokkos túlzás évi 1 millióval vagy annál többel számolni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!