Használt jól karbantartott prémium vagy olcsó új autó?
Olcsón új. Bár elég viszonylagos, hogy mit nevezünk olcsónak. Ma már 5-6 millió alatt tényleg csak belépő szintű fapados autók vannak alap motorral.
Az új évekig garanciális. Ha megfelelően karbantartod, vigyázol rá, jó eséllyel 10-12 évig, 150-200e km-ig elgurul úgy hogy költséges meglepik elég valószínűtlenek. Egy jól karbantartott prémiumnál a korából és futásából adódóan ez-az elfáradhat. Nem azért mert rossz autó, hanem mert természetes módon elhasználódik. Ez persze nem tragédia, ettől még nem kell bontóba adni. Csak épp egy prémium autóhoz nem annyiba kerül az alkatrész mint egy bármilyen más olcsó alap autóhoz. Ezért hosszú távon költségesebb lesz a fenntartása.
Szóval racionális alapon mindenképp az olcsó új. Ha anyagilag jó el vagy eresztve, nem gond egy-egy drágább több százezer forintos szerviz, egy gumiszettre pl 200-250e Ft nem terhel meg és érzelmi alapon döntesz, akkor bevállalható a használt prémium is.
Miért hiszik páran, hogy csak olcsó új és öreg (ex)prémium van a világon?
Egy 5-6 éves Rav4 vagy Civic nem lehet opció? Nem is új, nem is volt olcsó annó, és nem is prémium. Mégis jó megoldás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!