Mik a tünetei annak ha egy 2t motor szimeringes lesz?
Figyelt kérdés
Az alany egy MZ ES 150 trophy motor.
Én arra gyanakszom hogy habár nem tudom hogy de egyik napról a másikra szimeringes lett.
Jóformán elég sokáig el tud ketyegni teljes szivató ráhúzásával, eléggé füstöl ha a szivató rá van húzva. Ha leveszem a szívatót akkor elkezd eléggé egyenetlenül járni. Nincs meg az a szép MZ-s ketyegő pufogó hang.
Ezek a tünetek egyik napról a másikra jelentkeztek. Egyértelműen nem tudom eldönteni hogy tényleg szimeringes-e.
A kipufogó könyök és a dob találkozásánál fekete olaj csöpögött belőle kb egy 5 vagy 10 forintos nagyságban. Ez eléggé "vastag" volt tuti nem 2t olaj.
2020. dec. 24. 18:06
1/7 anonim válasza:
Ha a váltó felőli szimering rossz, akkor bejut a váltóolaj az égéstérbe. Azaz látod a kipufogón, füstöl, dadog, na meg fogy az olaj. A másik oldali ha rossz, akkor meg nem megy melegen, ha egyáltalán hidegen beindult...
2020. dec. 24. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 A kérdező kommentje:
Az a baj hogy ezek a blokkok belső szimeringesek. Széthúzni elég nagy meló, pedig elég jó állapotban van a motor, bontatlan blokkot, gyári csapágyak vannak még benne.
2020. dec. 24. 19:05
3/7 Szolovjov válasza:
Én közel 20 év 2 üteműzés után már megtanultam, hogy ha rejtélyes baja van a motornak, mint a te MZ-dnek, akkor szimmering cserével kezdek. Ezer Ft-ból megvan. Ha az tutira jó, akkor lehet tovább kutakodni, de a 2 ütemű motor nagyon érzékeny a fals levegőre.
2020. dec. 25. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 Szolovjov válasza:
Egyébként nekem Etz 125 van, azon könnyű cserélni mert kintről szerelhető. De A TS MZ-n is kintről szerelhető. Annak a motorja meg majdnem ugyanaz mint az ES Trophynak, csak mások a befogatási pontok. Szerintem a Trophy-t sem kell széthúzni hozzá.
2020. dec. 25. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 A kérdező kommentje:
A trophyt szét kell, belső szimeringes.
2020. dec. 25. 14:26
6/7 anonim válasza:
Egyik oldalon olajat szív, szépen nagyon vastagon kéken-fehéren füstöl. Másik oldalon fals levegőt szív. Állandó magas alapjárat, a gázadásra későn reagál.
Te motorod nem szimeringes. Ki kell takarítani a karburátort. El van dugulva az alapjárati rendszere, ezért megy csak szívatóval. Túl dúsított keverék és az egyhelyben járatás következménye az olajfolt ami a kipufogó illesztésénél folyik. Az a fekete olaj az elégetett benzin és 2t olaj keveréke.
2020. dec. 25. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 Szolovjov válasza:
Azta, tényleg belső szimmeringes, ez meglepett. Ma is tanultam valamit :)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!