Az okoz problémát, ha 2.2 bart ír keréknyomásra a kézikönyv és én 2.3-ra szoktam fújni?
Semmit nem veszel észre és nem fog jobban se kopni.
Én 2 tizeddel fújom többre mindíg.
Én ilyen téli időben mindig 2,3-ra fújok 2,2 helyett.
Egyik nap reggel 6 fok van, másik nap mínusz 4, inkább legyen kicsit magasabb a nyomás meleg napokon, mint túl lapos a hidegben.
Sokan nem gondolnak bele, hogy az a belefújt nyomás csak azon a hőmérsékleten igaz, amikor fújtad. Melegebb időben magasabb, hidegebben alacsonyabb lesz a nyomás.
Nyáron szinte sosem érdemes gyári érték fölé fújni.
A kompresszorból kijövő, 8-ról 2 barra eső táguló levegő hűl, tehát a felfújáskor a kerekedben a levegő hidegebb a kintinél. Felfújod 2,3-ra, tíz perc múlva, bemelegedve már 2,5-ön is lehet a gumi, főleg, ha meghajtod a pályán.
Általában a gumi tűrési tartományában bent maradsz így is, de nem érdemes feszegetni a pofonláda tetejét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!