Ha az Ügyfélkapun lekerdezett autóval elméletileg minden rendben van attól még tudnak vele trükközni, át tudnak verni?
#2 Egyszerű, itt egy példa:
Valaki vesz egy autót mondjuk 50 000 kilóméterrel, használja, 10 év múlva el akarja adni és akkor van benne 250 000, de visszatekeri 150 000-re.
Ennek kiküszöbölésére van az ügyfélkapus rendszer, ám ezt is ki lehet játszani:
Tehát van a kocsiban mikor megvette 50 000, két év múlva viszi műszakira, akkor 85 000 van az autóban, de mielőtt elviszi műszakira visszatekeri 65 000-re és így már az az adat kerül be a rendszerbe. A következő 2 év után újból műszaki, az óra szerint van benne már 110 000, de emberünk megint visszatekeri előtte 90 000-re.
Szóval így csinálják, nem egyszerre hanem lépésenként.
A külföldről behozott autók +90 százaléka már vissza tekert órával kerül be a rendszerbe.
Nagyobb kategóriás, 10 év körüli dízeleknél is általános, hogy 160-180ezer kilométerrel jelennek meg a rendszerben, ami mindig gyanús.
Persze, állapotot veszünk, nem kilométert, de a várható szerviz költségeknél a kilométer óra állás is fontos támpont lenne.
Mindezeken túl, valóban sok autónál egyértelműen kibukik az óra visszatekerés, ami lehet alku alap.
Teljes biztonságot nem ad a rendszer, csak némi plusz információt.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!