A Suzuki mennyire a mi autónk, azt leszámítva, hogy itthon gyártják bizonyos típusait még?
Szóval ez egy tök jó marketingduma volt a 90es években, hogy el lehessen adni, vagy tényleg van valami magyar vonatkoztatása ennek az egésznek? Csak mert 800 másik néven és országban gyártották / árulták világszerte, helyi piaci igényeknek megfelelően.
A Swift az egy japánból exportált Cultus, nem? Ha jól olvastam még, akkor itthon gyártották az első darabokat Európában. Ezért a mi autónk? Vagy mi a toszért? :D
Tényleg érdekel. Köszönöm.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nem volt az rossz reklám szöveg, csak azóta már idejét múlt lett, és nem is használják már.
A szövegben megfogalmazott "mi autónk" azt jelentette, hogy itt van nálunk az európai összeszerelő üzem, itt szerelik, "szereljük" össze, tehát a miénk...
Akkor még nem volt másik autó márkának össze szerelő üzeme nálunk, tehát a szlogen abban az értelmezésben igaz is volt.
Ma már idejét múlt, egyszer lehetett "elsütni", ma már az Opel, a Mercedes, az Audi is dolgoztat nálunk, és a BMW is tervezi az össze szerelő sor felépítését Debrecenben.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Magyarországon gyártották, de ezen felül rengeteg magyar autóalkatrész gyártó cég gyártott hozzá alkatrészeket (jelenleg is többezer magyar autóipari beszállító cég termel más típusokhoz).
Magyar emberek álltak többségében a futószalagok mellett, magyar piacra rendszeres árakciókkal forgalmazták ezeket. Ennél "magyarabb" autót nem találhattál.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ezen az alapon ma már tulajdonképpen az Audi (Győr), vagy a Mercedes (Kecskemét), esetleg a BMW (Debrecen) is a "mi autónk". Az Ikarus pedig a mi buszunk (volt).
A 90-es években akár a szentgotthárdi F Astrára is stimmelhetett volna a szlogen: [link]
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!