A legtöbb autót miért nem tudják úgy megcsinálni, hogy ne kelljen mindenféle szirszar párnákat belerakni külön hogy kényelmes legyen?
Érdekes, amit írsz. Dolgoztam egy darabig autószerelőként, volt szerencsém kipróbálni jó néhány autótípust, de nekem nem kellett "mindenféle szirszar párna", hogy kényelmes legyen. Egyszer kellett kispárnát használnom egy Opel Calibrában, azt is azért, mert a ki tudja, honnan kukázott, padlóra hegesztett kagylóülésből nem láttam semmit.
De biztos az én testfelépítésem hibás.
Ez érdekes kérdés.
Az en véleményem erről, hogy valószínűleg tartósságra törekedtek mint sem kényelemre.
Mondjuk ez a Renault esetében például nem igaz, vagyis inkább a Francia autók esetében valamint s prémium autóknál.
De egyébként nemrég volt szerencsém ülni egy J astrában, jól felszerelt volt, és nagyon kényelmes, halk volt.
Mert egy átlagos ember ergonómiájára tervezik őket. Átlagos alatt viszont nem ugyanazt érti a Japán és a Svéd.
Komolyabb autóknál nem véletlenül lehet már több tucat (!) irányba állítani az ülést. Belépő szinten meg ha nem vagy a gyártó által "átlagos"-nak gondolt, így jártál.
valószínűleg nem átlagos a testalkatod.
én pont ezért kb. semmilyen fotelben vagy ülésben nem érzem magam kényelmesen hosszabb távon.
de szerintem a párnákkal csak rontasz a helyzeten.
milyen párnákról van szó?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!