PD Tdi vagy sima TDI?
Szerintetek melyik jobb es miben?
Melyik a drágább?
Volt e már valakinek bármilyen jó illetve rossz élménye ezzel vagy ezekkel a motorokkal kapcsolatban?
Tudomásom szerint sokan kopkodik a Pd-t
Míg mások felesküsznek rá.
Szerintetek miért?
3.4. Válaszoló Érdekes a többiek tudtak értelmes és érdekes választ adni.
Hiába van fent milliószor a kérdés.
A lényeg az lenne ennek az oldalnak, hogy lényegében ne keresgelj a neten, mert aki ért hozzá vagy bármi érdekeset tud mondani az simán alá írja, nem azt valaszolja hogy keress rá baszdmeg. Akinek meg ez nyűg, azt eleve nem értem mi a f@szt kattingat a kérdésekre, csak azért hogy az orra alá dorgolje az embereknek, hogy keresgélj hulyegyerek.
Válaszolva nem nem akarok pdt se tdit venni.
Nehogy már bűn legyen feltenni egy kérdést....
TDI = Turbocharged Direct Injection - ez egy teljesen általános kifejezés, több tucat motorra igaz.
PDTDI = Pumpe Düse einlage Turbo Direct Injection - VW csoport technológiája. Ez is több motorra igaz.
Minden PDTDI egyben TDI is, szóval mi a kérdésed pontosan?
Kérdező, te egy igazán alapos ember vagy... Mit neked többezer fellelhető válasz, volt tulajdonosok hozzászólásai más fórumokon, te beéred az itteni 3 "értelmes válasszal".
Igazad van, a lustaság fél egészség.
Ez nem lustaság, ez az oldal lényege, kereshetsz nyilván, de adott témában tapasztalt emberek fejthetik ki a véleményüket élményeiket stb.
Keresgelhetsz a neten, de legtöbb azért mond jókat ha mond egy kocsiról hohy mindenképpen megvedd. Légy logikus. Kereskedő lennél, nem az lenne a lényege annaj hogy megválj a kocsiktol? Dehogynem... Mindnek az, csak van a jó kereskedő, meg az alattomos.
Itt kisebb az esély rá. Úgy gondolom, de lehet én vagyok hülye vagy rosszul látom, ezesetben elnézést kérek önöktől
Én már csak CRTDI-ben gondolkodnék.
1.6
2.0
Teljesen jók.
Egy sima 1.9TDI agyon verhetetlen amíg nem kerül 26.-ik tulajahoz aki b@szik bármit is vsinalni rajta és akar 1 évnél tovább rohasztja benne az olajat vagy meg egy 15-20 ezres csereperiodust sem képes tartani, mindemellett azért tud is.
1.9-2.0 PDTDI: brutal nyomatek de ennek ára van, mert nem kannazhatod a gázolajat és meg kényesebb az olajra meg mindenre, de nagyon tudnak. Nekem is ez van, és javaslom hogy legyen a zsebben egy fel guriga ha leszakad az eg.
CRTDI: hat ez egy fokkal “megbízhatóbb” de mivel 2008-tol van jelen így drágább is az autó amivel megveszed, mint már leírták az összes korszerű dízel ezen az elven működik. De mintha hallottam volna itt is valami tipushibat, csak már nem tudom mi is az. Visszatérve a PD-re ott ugye a balansztengely, de azt sokan kicserélik.
Én azért személy szerint bánom hogy már nincs PD de sajnos ez van
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!