Üdv. Pár napja foglalkoztat a kérdés, hogy egy autó fém alkatrészeire fújt zománc festék(hammerite,trinát..) mennyire lenne esztétikus és tartós. Olvastam már, hogy valaki telibe fújta a kocsiját hammerite kalapács lakkal. Egy színtelen lakkal elérhető lenne az a hatás mint a gyári fényezés? Nyilván nem egy metál vagy gyöngyházra gondolok. Köszi a válaszokat!
Ennyi erővel kenjél temperát vagy vízfestéket az is hasonlóan igényes es tartos lesz.......
2020. nov. 20. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 anonim válasza:
Felejtsd el. Autóra csak rá való autóipari termékeket fújunk. A zománcfesték jó lesz a kerítésre. Trináttal fújtak régen autót otthon.. minőségről nem igazán beszélhetünk.
2020. nov. 20. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 anonim válasza:
Hammerite fehérrel (nem kalapácslakkal) már fújtam le felnit és egész jól bírja. 5-6 éve fújtam és még csak most kezd néhol rozsdásodni.
Trinát zománccal szintén festettem már le kisebb karosszéria javítás nyomait és az is elég jól bírja, de nincs olyan fényes mint az autófesték meg hamarabb mattul. Ráadásul arra is volt példa, hogy a magasnyomású mosó leszedte. Bár ez lehet, hogy a nem megfelelő aládolgozás miatt volt.
Teljes autót eszembe nem jutna lefesteni vele.
2020. nov. 20. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
bármilyen UV álló fémfestékkel lefújhatod. Attól, hogy autó, még nem viselkedik másképp
2020. nov. 20. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat. (Kivéve a temperásat. Aki nincs képbe az anyagokkal az nem tudom minek kommentel) A Hammerite a gyártó cég szerint (Akzo Nobel) autó festéknek készült. Hogy meg felel e az más kérdés. A Zománcolt karosszériát egy 2K-s lakkal megfújva tudnám elképzelni, mivel így a karcok és az UV-től védve van a zománc réteg.
2020. nov. 20. 13:41
7/7 anonim válasza:
A 2K-s lakk valószínűleg megmarná a Trinátot és a Hammerite-ot is.
Ha már 2K-s lakkra költesz, akkor nem sok értelme van kerítésfestékekkel kínlódni. Sokkal rosszabbul fújhatók, nem takarnak megfelelően ezért több rétegben kell fújni, lassan száradnak és nem tudják azokat a követelményeket amit egy autófestéknek tudnia kell. Pl. olaj és benzin állóság.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!