Ha járó motornál felkapcsolom a világitást akkor csökken a töltés. 14.2-ről 14.1-re. Rádió és klima bekapcsolásánál marad úgyan annyi. Ez normális, vagy probléma van a lámpával?
Figyelt kérdés
2020. nov. 15. 19:55
1/5 anonim válasza:
Nem a töltés csökken, hanem a nagyobb áramfelvétel miatt esik a feszültség.
Ilyen minimális különbség még nem feltétlenül baj, én nem aggódnék a helyedben.
2/5 anonim válasza:
Rádió (bekapcsolásnál) pár wattot fogyaszt. A klíma elektromosan csak annyit, amennyit a "szellőztető" ventillátor, tehát elektromosan elhanyagolható tételek. A világítás már nagyobb fogyasztó, főleg, ha klasszikus, izzószálas lámpák vannak. Teljesen normális a dolog.
3/5 anonim válasza:
Egy halogén lámpa pár felvesz majdnem 10 A-t. Teljesen normális, ha hirtelen rárúgsz ekkora terhelést leesik egy tizedet a feszültség.
A rádió alig vesz fel áramot, ezért nem érzi meg. Klímánál is csak akkor, ha megy a klíma hűtőventilátora. Ha más nagyfogyasztót bekapcsolsz, pl hátsó szélvédőfűtés, ködlámpa, vagy az utastér ventilátort maxra tekered, akkor is tapasztalhatsz ilyet.
4/5 anonim válasza:
A kílma mechanikai terhelést jelent a motorra nem elektromost. Ergo a generátor feszültsége sem fog csökkeni.
5/5 anonim válasza:
Nálam (és amit eddig láttam) a klímahűtő ventilátora elektromos. Az is felvesz 200W-ot, tehát még többet is mint egy halogén fényszóró. Tehát közel sem elhanyagolható. Amikor elindul, az is tud rántani a feszültségen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!