Volkswagen polo 1.4 ,75 16V Ice , 2003 as , mennyire megbízható a motorja,milyen autó ez? Vélemény?:)
A vezerműtengelyház elkopik mindegyikben. Az 1.6 16v ugyanígy.
Maga az autó faék egyszerűségű, vezetni nem rossz. 2 embernek kényelmes.
Szia köszi a választ!
Mennyi km után van ez amit írtál? Mennyire gyakori,és mennyibe fájhat egy ilyen?
200 ezer fölött már jellemzően előjön. A bontott ugyanolyan kopott, újként ha jól tudom nincs. Beperselyezhető, de 100 ezer+ os tétel.
Onnan veszed észre hogy nem jár mind a 4 henger.
Ha mindenképp ilyen Polo, én 1.9 SDI motorral venném. Nem egy rakéta (az 1.4 sem az) de nincs vele baj. Ha figyelsz rá, agyonüthetetlen.
Ohh,hát mondjuk ezt szomorúan hallom.
Egyébként nem,nem feltétlen ilyet szeretnék...igazából durván 600 körüli kis klímás autókat nézegettem, és az egyik ilyen megtetszett, találtam egy Peugeot 307 est 1.6 dizellel de arról is csak elektronikai részéről csak rosszat olvasni..:) sőt..
Max 630ig szerinted melyik autókat nézegessem,milyen motorral?:)
Ha ennyire a benzines vonal érdekel, akkor a Renault Clio 2 1.4 16v jutott eszembe. Ezeknek alapjárat ingadozás szokott a bajuk lenni. 2 gumigyűrű cseréjével megoldható, szóval nem vészes. Illetve még a gyújtótrafók szoktak néha megdögleni, de ez sem nagy tétel. Amúgy megbízható kis autók és 98 lóerővel elég szépen mennek is.
A másik így hirtelen a G Astra. 1.4-1.6. Ezek új koruktól fogyasztják az olajat, szóval erre figyelni kell, de nem tudsz vele mit csinálni. Astrának inkább a rozsda az ellensége. A küszöbtakaró műanyagtól nem látod ha rohad, tehát ránézesre szép lesz. Mindegy mit veszel alá kell bújni, megnézni hogy mennyire rozsdásodik. Ha frissen van alvázvédőzve, az azért gyanús.
Ui.: Eddig akárhány kereskedésben jártam, ebben az árkategóriában az autók nagy része hulladék. Érdemesebb magánszemélytől vásárolni és vinni magaddal egy szerelőt.
Nagyon köszönöm ezeket az ötleteket!
Nagyon hasznos volt,egy hozzá értőtől .
Dizel,benzin nekem mindegy,csak megbízható legyen és elmerjek vele indulni akár dunántúlra is vele.
Tényleg köszi szépen !
Ui.: igen megfogadom ezt a tanácsot, bár szerelőt fogni nagy ívben felejtős, ez biztos amerre én lakom,mert itt a szerelőre h megnezze az autód ami rossz is 3 hét, ha zaklatod őket.
Udv
Ezek mind felszereltségi szintek. De hogy melyik mit takar azt passzolom.
Francia, vagy angol nyelven biztos találsz róla infót.
Igen, a veztengelyházon már én is átmentem. 199500km van most az autóban.
2005-ös 1.4 Comfortline.
Amúgy újkora óta van nálunk, édesanyám vette szalonból, én meg városinak használom egy ideje. Mi szeretjük, és őszintén szólva ezen az egy dolgon kívül kevés gondunk volt vele. Cserébe amúgy baromi jó a maga kategóriájában, csendes, elöl ülni kényelmes, és nagyon jól össze van rakva a beltere, mostanáig nem zörög benne semmi.
Amivel nekünk volt bajunk, és utánanézve gyakori ezeknél:
- Ablakmozgató elektronika bedöglött már mindkét oldalon (csak elöl elektromos a miénk)
- ABS jeladó hibája tud olyat okozni ebben, hogy meghal a komplett óracsoport
- Szervópumpát kellett már cserélni
De ezek nem olyan nagy dolgok. Cserébe egy Cliotól ilyen minőséget ne várj, Astrától sem, azokban nem annyira jó létezni. Nyilván ez sem egy Jaguar, de mégis érezni rajta, hogy igényes kisautó.
Az is baromság, hogy 600 körül nem kapni normálisat. Én is pont ennyiért tervezem eladni, és az enyém teljesen normális.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!