Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Igaz hogy a kisebb mercikben...

Igaz hogy a kisebb mercikben (pl. A osztály) Dacia-Renault motor van?

Figyelt kérdés
2020. nov. 2. 12:00
 1/9 anonim ***** válasza:
72%
Igaz.
2020. nov. 2. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
34%

Igen.

És olyan is.

Legegyszerűbben úgy győződhetsz meg róla, hogy bérelsz egyet Budapesten a ShareNow-tól vagy a Mol Limo-tól.

Hangos, cserébe gyenge. Nagyon furcsa érzés. Nem hat valódinak a Merci logó előtted a kormányon, az biztos.

2020. nov. 2. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
60%
#2, a renaulték legalább még nem 5 kiló söröskupakból akarnak motort gyártani, mint jópár gyártó.
2020. nov. 2. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 Morzsi007 ***** válasza:
78%

Sok mindenben van Renault motor.

Egyébként nem olyan rosszak, mint amilyet az ember elsőre gondol. Volvo-kban is van Nissan-renault fejlesztés.

2020. nov. 2. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
43%
Nekem 2002 es A mercim van,nem renault motoros .. Merci motor van benne..
2020. nov. 2. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
53%
Én úgy tudom, hogy Renault-Mercedes közös fejlesztés, amit a Dacia is használ. Már ha az 1.33-asról van szó. Én azért elfogadnám. Egy viszonylag kis autóban 163 Le és 250 Nm nyomaték, ráadásul 4 hengerrel, nem 3 mint ma egyre több gyártónál, már elég kellemes tud lenni.
2020. nov. 2. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
0%

Nem tudom kik pontoztak le, de lefogadom, hogy nem ültek még ilyen autóban, vagy a konkurenciát nem ismerik.


Amellett, hogy ez a Renault-val közösen fejlesztett motor hangos, és kellemetlen karakterű, az új Mercedesek beltere E-osztálytól lefelé mind szépnek szép, de nem minőségi. Recsegő műanyagok, zörgés - ez nem lenne elfogadható egy ilyen kaliberű márka autóinál, és bizony az Audi, BMW háza táján nincs is ilyen. Ez nem csak az én véleményem, hanem minden olyan autós újságíróé, aki már ült ezekben. De biztosan nincs igazam, itt a gyakorin mindenki jobban tud mindent, mert a való életben mindenki tudja, hogy a véleménye egy agyontiport gilisztánál nem értékesebb.


#2 voltam.

2020. nov. 3. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

2-es, én felpontoztalak.

A Mercedes beltérrel kapcsolatban: az új MBUX-re gondolsz? Mert én valóban nem ültem még ilyenben, de rengeteg tesztet olvastam róla és videót láttam. Ez alapján nekem eddig tetszett. Ha majd évek múlva a mostani autómról lejár a garancia, komolyan elgondolkoztam rajta, mint következő alternatíván.

2020. nov. 3. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

#8:


Igen. És főleg a kisebb modellekben (C-osztályig, és a kisebb SUV modellekben).

Céges autóként használok egy Mercedes A-osztályt két hónapja, ráadásul extrázva is van, és 500km volt benne amikor megkaptam. Tény, hogy hihetetlenül néz ki, messze jobb az infotainment mint a vetélytársaknál. Viszont észrevettem sok mindent, és nem csak ebben amit én használok, hanem korábban már sok hasonlóban ültem (mind MBUX: CLA, GLC, több A-osztály), és mindegyikben jelen voltak ezek.


1) Recsegnek a műanyagok. Főleg a szellőzők körüli rész. Az nem lenne gond, ha csak akkor recsegne, amikor direkt megnyomod - az majdnem minden autóban így van -, sajnos nagyobb bukkanóknál, rosszabb úton kifejezetten hallani innen-onnan zörejeket, ami egy ilyen autónál elfogadhatatlan.


2) A hangrendszer alapkivitelű az enyémben (úgy tudom), amúgy nem szól rosszul (bár számottevően jobban sem, mint a 4 éves Kia Cee'd amit előtte használtam szintén alap hifivel). Viszont a vezető oldalon megjelent egy kis zörgés, ha nagyobb basszus van a zenében, akkor basszusra konkrétan berezonál az ajtókárpit (és nincs feltolva a basszus a hangszínszabályzón). Odaszorítom a karommal, és megszűnik. Ugyanerre panaszkodik egy kollégám is ugyanilyen autóval. Ez azért gáz, mert a hobbiautóm komolyabb hifivel, 18 évesen (Rover 75 Harman Kardon hangrendszerrel), 180 ezer km után sem csinál ilyet. Kifejezetten zavaró.


3) A már említett motor. Pont ez van az enyémben is. Borzalom. Valahogy a váltóval sem működik együtt elég jól. Általában jó, de ha például el akarok indulni nagy gázzal komfort módban nagyon lassú tempóból (mert mondjuk beenged valaki a belvárosban és gyorsan kell cselekedni - ez azért előfordul elég gyakran), akkor hajlamos gondolkodni pont elég hosszan ahhoz, hogy baromi zavaró legyen, és ránt is egy hatalmasat amikor észbe kap. Sport módban kicsit jobb, de sport módban azért nem szeretem használni, mert akkor kipörgeti ezt a motort, aminek 3000-es fordulat felett olyan borzalmas hangja van, hogy azt nehéz körülírni. Mint egy porszívó. Értem én, hogy a BMW ezt azzal küszöböli ki, hogy mű hangokat ereszt ki a hangszórón, de ezek után azt mondom: hamár ilyen rossz karakterű motorokat kell gyártani, akkor legyen mű a hang. Még mindig nagyságrendekkel jobb, mint ez.

4) Nálam 8,2 litert fogyaszt ezzel a motorral városban, és nem nyomom neki soha feleslegesen. Nem rossz, de azért nem is annyira jó egy ilyen motortól, szóval még csak ezzel sem kárpótol.


Viszont tény, hogy ez minden negatívum. Továbbra is nagyon szép az egész autó (bár persze fehér, mert céges, de egy szép színben még inkább így lenne), jó beleülni, az infotainment tényleg annyira jó, hogy képes elvonatkoztatni a már említett hibáktól, az ülések is kényelmesek.

Egyszerűen más motorral kell venni, a vibráló ajtókárpitra majd meglátjuk mit mond a Pappas a legközelebbi szerviznél, és el kell dönteni, hogy neked jobban tetszik-e ez, mint a konkurencia. A3-as Audi helyett mindenképp vennék ilyet, 1-es BMW helyett viszont nem annyira biztos.

2020. nov. 9. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!