Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért ráz az összes ezres...

Miért ráz az összes ezres Swift amiben ültem?

Figyelt kérdés

Swift búzi vagyok, nem a tuning a normális módon. Nekem kettő 1.3 volt egyiknek valami baja volt mert mindig rázott üresbe mint ha le akart volna fulladni kb. 600. Rpm volt a fordulat. Gyertya csere után pár hétig jó volt majd ismét rossz kábelek, elosztófedél rotor ( nem tudom mi az a rotor , de egy ezres volt akkor és megvettem, hogy cseréljék ki) utána jó volt 5 hónapig majd elvitték a kocsit ( nem az én nevemen volt hanem a nagynénémé ) mint láttam bontóba ment. :D mindegy. Lett másik azzal nem volt ilyen.


Van egy haveromnak a szomszédomnak ( nem nem én vagyok a szomszéd ezres Swiftes

Menő én nem akarok a csomagtartóba motort :)) (aki nem tudná 4 éve itt nagy mém volt az ezres Swiftes kérdés) és egy csajnak is ezres Swiftje mindegyikben az történik, hogy pl. kinyitom az ajtót az rezonál üresbe az egész mint egy centrifuga, motortérbe ugrál a motor. De a legjobban karbantartottban is ez tapasztalható.


Ez a 3 henger miatt van?



2020. nov. 1. 12:31
 1/7 anonim ***** válasza:
34%

Tulajdonképpen mi a kérdés?

Hogy miért rezonál a karosszéria, miért olyan mint egy centrifuga?

Egyszerű. Ezer éves kocsik, és azok között is a legprimitívebbek.

2020. nov. 1. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

Talán alacsony az alapjárati fordulatszám, emelni kellene 900-ra, akkor biztosan sima lesz.

Nekem 7 évig volt ezresem, soha nem tapasztaltam remegést, sima volt az alapjárat.

2020. nov. 1. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Igen, kis köbcenti, kevés henger, alacsony fordulat. Esetleg még kuka motortartó bakok.
2020. nov. 1. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
25 éves mostani Swiftem ami 1.3 és vákuumos alapjárata ( nincs alapjárati motor ) az nem rezonál, annyit érezni , hogy megy a varrógép motor semmi rázás. Nekik ezredforduló utáni Swiftjük van.
2020. nov. 1. 12:47
 5/7 veterán vas ***** válasza:
100%

A motor működését egy képzeletbeli körön ábrázolod, akkor egy főtengely fordulat 360°. Az 1.3-as esetében erre a 360°-ra 4 munkaütem esik. Mintha a körben egy + jel lenne rajzolva. Vagyis egy főtengely fordulaton 4x90°-ként van munkaütem.

Az ezres esetében egy ugyan ilyen körülfordulásra, csak három osztás jut azaz 120° -ra esik egy munkaütem. (olyan mint a mercedes embléma)

Naná, hogy ugyan azon a körön ha valami négyfelé osztódik, sokkal kiegyensúlyozottabb, simább járású, mint ami csak 3 felé.

Remélem érthető voltam. ;)

2020. nov. 1. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

a 3 hengeresek mind remegősek.

az új turbósak is, csak ott a kettőstömegű lendkerék és a jobb zaj/rezgésszigetelés miatt annyira nem érzed.

2020. nov. 2. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
0%
Mert ezer éves szarok gyenge kasztnival, soha nem cserélt alkatrészekkel és szenvedő motorral.
2020. nov. 2. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!