Suzuki swift 1.3 gc alapjárat probléma?
Nem gondolnám, hogy az a probléma, de szervizben szívesen megmondják :)
Egyébként ilyet egy simson szokott csinálni mikor mondjuk falsol a hengertalptömítésnél, de a tulaj hozzáfúvókázza.
Nézd már meg, hogy a gázbowdenen és esetleg az autómata szívaton kívül megy-e más kanóc abba a karbicsekbe. Mert ha nem akkor ez így üzemszerű. Nem vezettem még karbi szuszkát. Nem tudom milyen.
Még alapvetően eltudok képzelni egy lambdaszondával rendelkező karbis motort. Pl.: Folyamatosan egy stiftel plusz légjáratot nyit a főfúvóka mellett, hogy szegényítse a keveréket. És ha alambdaszonda jelet ad, hogy így túl szegény akkor visszábbtolja egy kicsit. Valahogy így működnek az injektoros motorok. Persze ma már sokkal több érzékelő van, de mondjuk egy 90-es évek beli golf így működik.
De ha nem karbis akkor szerintem így üzemszerű. Esetleg egy lambdaszonda csere segíthet. De most egy 1300-ra néha felkószáló alapjárattal lehet élni. Vagy a kis gázra utána kicsit túlforgó motorral. Egyébként falsolástól lehet. Tehát ha a szívósort újratömíted ennek változnia kell ha hiba és karbis.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!