Milyen zöld rendszámos autót vegyek 5 millió ft-ból?
Napi minimum 70km, autópályán is megyek vele oda vissza kb 10-15 km-t. És Bp belvárosban töltöm időm nagy részét. Parkoláson szeretnék főleg spórolni, ezért fontos a zöld rendszám.
Ha több dolgom van, akkor sem megyek többet napi 120-130km-nél.
Nyáron meg szoktam nézni a kidott albérletem, ami oda-vissza 430km pályán, illetve Balaton is kb 130km itthonról.
Hévízre is járunk többször, az is közel 400 oda-vissza.
(Van itthon 500 ezer ft-os, de benzines és dízel autónk is (2))
Legrosszabb esetben távolra mennék ezekkel, addig cserélek autót a családtagjaimmal.
Bmw i3-ra gondoltam, de a kínálat alját csípem csak el ennyiből, a rex motorossal 250-300km-t lehet elmenni állítólag.
Általában egyedül utazom, max 1 fő plusz.
Családdal évente 5x max (4 fő).
Mit javasoltok?
Melyik megbízható és megy el minimum 150km-t egy töltéssel?
Illetve az is fontos, hogy menjen, ha kell. Az új duster peldaul 40-50 le körül van csak, szerintem az nagyon lassan gyorsulna.
Az amperából vannak 150 le felettiek, azok izgalmasak lehetnek.
Az Amperából CSAK ilyen van. Ez a rendszer összteljesítménye. De sok helyen csak a 86LE-s benzinmotor teljesítménye van feltüntetve még a forgalmiban is. De a lényeg, hogy mind 150LE.
Abból a szempontból lehet jó választás lenne az Ampera is, hogy városon belül elektromosan használod, aztán amikor autópályázol akkor mehet a benzin motor is. Szerencsére az Ampera ritkán indítja a benzin motort. Míg a Prius már egy kövér gázfröccsnél is beindul a benzinmotor. Ha plug-in hybrid kéne akkor én is az Amperát választanám. Ha full elektromos kéne akkor minimum egy Ioniq.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!