Turbó csere helyett, előtt végigjárjam az alábbiakat?
Adott egy kétezres tdci autó. (kettős tömegű es minden széppel szerelve)
Esp hibajelet produkál, turbó letilt csak nyers motorerő van. Újraindításkor egy ideig megy aztán újra letilt.
Kötelező olajcsere, a kiírt gázolaj szűrő stb cserélve. Fékek, futómű rendben.
Turbó cserét emlegetnek nekem de az alábbiakat nem tudom érdemes e megnézni előtte :
- csatlakozók hibája
- dpf tisztítás (ez okozhatná?)
Utóbbi egy 30.000 es tétel elvileg, es mégse rögtön turbót kell cserélni.
Turbónál is írnak felújitottat ami mondjuk 110.000 es nem 200.
Mit gondoltok merre lehet még keresgélni? Mikor letilt meg is torpan az autó. Fogyasztás stb nem változott. Csak gyenge :)
Köszönöm szépen
Igen, a turbó megy amíg nem észlel valamit es letiltja. En is emiatt gondolom hogy inkább koksz, vagy valami jeladó hiba.
A másik igen, hogy szerelő kiveszi újat berakja es láss csodát mindenki boldog.
A hibakod p2263 Turbófeltöltő töltőnyomás rendszer működés
Minimális keresés után, lehetséges okok:
Defective turbocharger
Defective boost pressure sensor
Defective exhaust back pressure sensor
Defective wastegate
Defective injection pressure control
Broken or loose vacuum lines
Leak in oil supply lines
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!