Igazából 2006-2010 után (és óta) nagyon sokat javult a helyzet, idővel azért mindenhol megtanultak autót gyártani, főleg, hogy ma már igen csak vegyes konstrukció az összes.
2020. okt. 1. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
2/13 anonim válasza:
Igazából nekem már a 2006-os 147-essel sem voltak gondjaim, pedig igen sokáig nyüstöltem. A felfüggesztés szervizelése drága és ahhoz képest viszonylag gyakran kell vele foglalkozni, de más bajom nem volt vele.
2020. okt. 1. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
3/13 anonim válasza:
Új Alfáktól már nem kell annyira félni, a Quadrifoglio kivételével az új Giulia, vagy a Stelvio például tök átlagos (már amennyire ennyi idő után meg lehet ezt mondani).
2020. okt. 1. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
4/13 anonim válasza:
159, Giulietta, Giula jók már, de számít nagyon, hogy milyen motorral.
1.9/2.2/3.2 JTS, 2.4 JTD felejtős, a többi motor rendben van.
Ennél régebbi Alfát én már nem vennék.
2020. okt. 1. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
5/13 Ifj. Paprikás Csirke válasza:
Mert régen mennyire voltak megbízhatatlanok? Ez talán akkor lehetett utoljára igaz, mielőtt megvette őket a Fiat, az meg a '80-as évek közepén volt, itthon még nem is lehetett kapni Alfákat. Ezeket a mendemondákat a gerinctelenebb márkakereskedők szokták kitalálni, mikor már nem tudja mivel eladni a saját portékáját és kiderül, hogy a vevő milyen típusokban gondolkodik még, akkor elmeséli, hogy annál a cégnél megbízhatatlan autókat árulnak (tudnék olyan hazai márkakereskedői hálózatot említeni, ahol ez a bevett értékesítési gyakorlat része, de nem teszem, mert az pont olyan cigányság volna, mint amit ők csinálnak).
2020. okt. 1. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
6/13 A kérdező kommentje:
"Mert régen mennyire voltak megbízhatatlanok? "
NAGYON.
2020. okt. 1. 17:55
7/13 anonim válasza:
Állítólag az újabbak egész jók. Feleségemnek volt egy Giulia, csak 2x kellett hazatrailerezni. Már nincs Alfánk :)
2020. okt. 1. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
8/13 Ifj. Paprikás Csirke válasza:
#7: Pedig mennyivel egyszerűbb lett volna a feleséget lecserélni...
2020. okt. 1. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
9/13 anonim válasza:
Igazából mindegy is, újkori AR-k is megbuktak már ami az eladásokat illeti, egyrészt eltolták az egész pozicionálást, nem a 10+ milliós kategóriát kellett volna betámadni, hanem inkább valahol az 4-7 milliós sávban pl pár hot hatch-el indítani, ahol jobban van kedve az embereknek kísérletezni, illetve amit a fiatalabb korosztály jobban keres.
Így meg, hogy saját bevallásuk szerint is egy E osztály / 5-ös ellenfelet akartak kreálni... hát legtöbben gondolom akik ebben a aktegóriában nézelődnek, inkább veszik a már megszokott és bevált autót.
2020. okt. 1. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
10/13 anonim válasza:
"Pedig mennyivel egyszerűbb lett volna a feleséget lecserélni..."
Lehet. Én 10 LaFerrariért sem adnám. Amúgy mindkettőnknek tetszett az Alfa, de én magamnak nem vettem volna. Ő rábólintott. Megpróbáltuk, nem jött be. Én addig is Audival jártam. Pedig jó lett volna az a Giulia, de tipikus olasz. Kár érte, jóval a 3as BMW felett van a szememben.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!