Mi lehet a gond? (Renault clio 2)
Mi lehet a gond?
Szóval a fő probléma a következő:
Autó hideg inditásnál alapjáraton 1500 fordulaton dolgozik.
Ha gázt adunk elkezd az alapjárat 1750-2250 között föl le járkálni 1 mpenként.
Ha bármilyen fokozatba váltok akkor az autó magától elkezd gyorsítani amíg az adott fokozatban el nem éri a 2000 fordulatot, majd ott is tartja azt.
Ha a motor bemelegszik üzemi hőmérsékletre akkor ez a jelenség teljesen megszűnik, és utána alacsonyabb fordulaton (1400-1600) ha letalpaljuk a gázt akkor elkezd dadogni/rángatni/ugrálni a motor és érezhetően gyengébben gyorsul az autó. Gondoltuk, talán nagy a baj?
Autó infók:
Renault Clio 2.
Benzines (72 kW/ 98 lóerő).
128 ezer km (valós).
2000.07 lett legyártva.
Check engine lámpát nem dobja fel hibára.
Amit eddig tudunk:
Olajsár egyedül a fékolaj felső zárótömítésénél volt észlelhető, cserélve lett.
Váltó oldali motortartó bakot cserélni kell.
Gyertya csere megtörtént.
Gyujtó trafók nem nedvesek.
Légszűrőbe olaj nem volt, fojtószelep teljesen tiszta.
Szerintetek mi lehet a probléma?
Mely alkatrészektől érdemes elindulni ezek után?
Fojtószelepnél alapjárati motor?
Én erre tippelek.
a 98 lovas renaultot nem vágom, a 75 lovasnál volt régen hasonló bajom.
Ezzel én is küszködtem. Az alapjárati motor kúpon zár és a tömítő felület megkopik.
A másik hiba az a fojtószelep O gyűrűjénél lehet. A torpanás is erre utal. Én miután kiszedtem, szét tudtam törni darabokra, annyira elöregedett.
Ez utóbbit könnyen kitudod szűrni: járó motornál elkezded féktisztítóval fújkálni a fojtószelep környékét. (Óvatosan) Ha felpörög, akkor biztos hogy fals levegőt szív.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!