Utóbbi 10 év legmegbízhatóbb és átlag 7l alatti fogyasztású dízelmotora melyik?
A céges egy 1.6 cr tdi rapid volt.
Tobben hasznaltuk.
Nyuztuk de 300eig semmi komolyabb baja nem volt (kopo alkatreszt minden auton cserelni kell)
Ekkor kaptunk uj autokat azokban mar az uj turbo benzinesek voltak.
Igazabol azokban meg nincs annyi km igy nem tudom hogy jo lesz e de ez a kerdesed szempontjabol nem is lenyeges hisz te dizelt akarsz
"Turbó,kettőstömegű, részecskeszűrő,magasnyomású "
Minek akarsz dízelt venni,ha még meg sincs,de már most ezeken az unalomig elcsépelt dolgokon rugózól.......ha ennyire fosol tőlük akkor vegyel egy mezitlabas szivo benzinest abban nem lesz egyik sem.....problema megoldva....
"Mondjuk mert kisebb a fogyadztása"
ÉS mennyi az éves futásod? A kisebb fogyasztásból mikor fog megtérülni az első komolyabb szervuzed- mivel nem új autót nézel.
"Turbó,kettőstömegű, részecskeszűrő,magasnyomású gyári maradt benne 300ig?"
Ezek ez esetek nagyobb részében gyáriak még 300 000km-nél - leszámítva a tekert órás dízeleket mert ott már 180 000-nél kuplungozni kell... :D
"De itt már 1,5T körüli kategóriáról lenne szó."
Nekem pont másfél tonna volt a szívó benzines BMWm, semmi gond nem volt vele. Jó nem úgy evett, mint egy NYOMATÉKOS 1.6CRTDI de cserébe nem is úgy ment :D
Ezért most ne haragudj meg, de süt a ruppótlanság a kérdésedből:
-legyen használt mert nincs pénz újra
-legyen dízel mert nincs pénz tankolni
-ne legyen benne bonyolult technika mert nincs pénz fenntartani
meg gondolom legyen benne kevés km is.. :D
Ha egy jó tanácsot megfogadsz: ilyeneket ne mondj a kereskedők és az eladók előtt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!