Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Utóbbi 10 év legmegbízhatóbb...

Utóbbi 10 év legmegbízhatóbb és átlag 7l alatti fogyasztású dízelmotora melyik?

Figyelt kérdés
Lehetőleg adblue nélküli. Motorkóddal.
2020. szept. 14. 15:24
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:

A céges egy 1.6 cr tdi rapid volt.

Tobben hasznaltuk.

Nyuztuk de 300eig semmi komolyabb baja nem volt (kopo alkatreszt minden auton cserelni kell)

Ekkor kaptunk uj autokat azokban mar az uj turbo benzinesek voltak.

Igazabol azokban meg nincs annyi km igy nem tudom hogy jo lesz e de ez a kerdesed szempontjabol nem is lenyeges hisz te dizelt akarsz

2020. szept. 14. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 A kérdező kommentje:
Turbó,kettőstömegű, részecskeszűrő,magasnyomású gyári maradt benne 300ig?
2020. szept. 14. 15:59
 3/19 anonim ***** válasza:
60%
Egyértelműen az Euro 5ös 1.6 és 2.0 CRTDI a Volkswagentől.
2020. szept. 14. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 A kérdező kommentje:
Euro 5 nincs adblue ugye? Ezt meddig gyártották? Kettőstömegű már van mindbe gondolom?
2020. szept. 14. 16:09
 5/19 anonim ***** válasza:
100%
Az 5 hengeres Volvo motorok nagyon jók.
2020. szept. 14. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
Nincs Adblue. És hagyjuk már ezt a kettőstömegű dumát nagyon unalmas. A 2 literesekben van igen.
2020. szept. 14. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 A kérdező kommentje:
Azért nem árt ismerni a kopó alkatrészeket, főleg ha drágábbak. Melyik mai volvoban van ez az 5 hengeres? Xc60? xc90?
2020. szept. 14. 17:40
 8/19 D. Brasco ***** válasza:

"Turbó,kettőstömegű, részecskeszűrő,magasnyomású "

Minek akarsz dízelt venni,ha még meg sincs,de már most ezeken az unalomig elcsépelt dolgokon rugózól.......ha ennyire fosol tőlük akkor vegyel egy mezitlabas szivo benzinest abban nem lesz egyik sem.....problema megoldva....

2020. szept. 14. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 A kérdező kommentje:
8. Mondjuk mert kisebb a fogyadztása és nyomatékosabb? Ha kis 1,2 T alatti autó lenne, akkor nem kérdés a sima szívóbenzines lenne. De itt már 1,5T körüli kategóriáról lenne szó. Még hibrid+szívóbenzin is esélyes.
2020. szept. 14. 18:19
 10/19 anonim ***** válasza:
52%

"Mondjuk mert kisebb a fogyadztása"


ÉS mennyi az éves futásod? A kisebb fogyasztásból mikor fog megtérülni az első komolyabb szervuzed- mivel nem új autót nézel.


"Turbó,kettőstömegű, részecskeszűrő,magasnyomású gyári maradt benne 300ig?"

Ezek ez esetek nagyobb részében gyáriak még 300 000km-nél - leszámítva a tekert órás dízeleket mert ott már 180 000-nél kuplungozni kell... :D


"De itt már 1,5T körüli kategóriáról lenne szó."

Nekem pont másfél tonna volt a szívó benzines BMWm, semmi gond nem volt vele. Jó nem úgy evett, mint egy NYOMATÉKOS 1.6CRTDI de cserébe nem is úgy ment :D


Ezért most ne haragudj meg, de süt a ruppótlanság a kérdésedből:

-legyen használt mert nincs pénz újra

-legyen dízel mert nincs pénz tankolni

-ne legyen benne bonyolult technika mert nincs pénz fenntartani


meg gondolom legyen benne kevés km is.. :D


Ha egy jó tanácsot megfogadsz: ilyeneket ne mondj a kereskedők és az eladók előtt.

2020. szept. 14. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!