Jól gondolom hogy a toyota embléma alapból egy "felár" a használtautó piacon?
#2 ezt mondja az, akinek nem volt Toyotaja. Nem luxusautokrol van szo, mert azok pont hogy nagyon rosszul tartjak az arukat.
Kerdezo: az arakat a kereslet hatarozza meg. A Toyotak messze foldon es foleg joggal hiresek a megbizhatosagukrol es tartossagukrol, ezt tukrozi a 'felar'. Hidd el ha nem lenne aki kifizeti mondjuk a 15 eves Corollara a boven 1M feletti arat, nem arulnak annyiert.
Azt hívják úgy, hogy presztízs, és azt fizeted meg a piacon, de ez nen csak a Toyota esetében van így.
Presztízs, jó hírnév, aminek alapja a megbízhatóság, és az olyan autók használtan jobban tartják az értéküket, de ez nem felár, így működik a piac.
Pl új egy Mercedes BMW vásárlásakor felárat fizetsz a logoért, de egy Toyota ilyen szempontból nem feláras, arra ott van a Lexus.
Ezt nagyon egyszerű leteszteli, mert az évek során akadt egy pár Toyota átkeresztelés.
Toyota Aygo / Peugeot 107 / Citroen C1: Csekk, itt tuti áll a hipotézis, mert messze többet kérnek el a Toyota emblémás kisautókért, mint a francia lógóval ellátott tesókért.
Toyota GT86 / Subaru BRZ: Ez nem olyan nagy számú minta, de valamicske árelőnye még itt is van a Toyotának, viszont az lehet felszereltségi szintek vagy extrák miatt is, nem feltétlen azért mert a Subarunak rosszabb híre van Európában, úgyhogy itt egyelőre nem érdemes győztest hirdetni.
Toyota ProAce City / Peugeot Rifter / Citroen Berlingo: Ugyanaz a márka felállás mint az elején, de itt már az újautó piacon is meg lehet figyelni, hogy magasabb az induló listaár.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!