Passat b5.5 (2002) komplett felújítás!?
Ha B5 búza vagy és amúgy a keret is megvan rá akkor miért nem olyan B5-öt keresel amire nem kell egy forintot sem költeni? Ez így amit felsorolsz ez simán minimum 2 millió, 2 milláért viszont olyan B5-öt veszel ami megszólal..
Egy lakatolt, felújított, tákolt sosem lesz olyan, mint egy egyszer összerakott, bontatlan autó.
#2 Jól írja. Több milliós tétel ez így. Ha van enynid, vegyél egy jót.
Egyébként csak egy telifény 500.00 környéke legalább, valami alap színnel. Nem tudjuk milyen állapotban van, pár százezer lehet lakatosmunka is , plusz szét és összeszerelés.
Egy garnitúra féktárcsa + betét árát meg tudod nézni, motorfelújításban sem tudom mire gondolsz, ha jót veszel akkro felesleges. Ha sz/r, akkor meg úgyis azt kell megcsinálni ami sz/r benne.
Bőrözésnél meg határ a csillagos ég. Nem midnegy hogy egy alap műbőr belsőt akarsz a gyári szövet ülések vázára vagy csillámpóni seggszőrből valami perforált okosságot, színes cérnával meg ilyenek.
#5
> "Ez azt jelenti, hogy mindent összeszámolva is 3 millió forint alatt lett egy nagyon kényelmes, nagyon időtálló, viszonylag modern autód"
Ez köszönőviszonyban nem lesz egy modern autóval, soha, szinte minden része teljesen elavult. 2 évtizede gurul az utakon, gondolj bele, hogy azóta mennyi minden történt.
A viszonylag modern autó a vezetőasszisztens rendszereknél és a rásegítéses start/stop rendszereknél kezdődik ma valahol, nem az ABS-nél, ami egy 100e forintos kínai robogón is ott van már évtizedek óta.
6os
Milyen vezetőasszisztens? Tempomat van ebben a Passatban is, másat meg nem használ úgysem senki, még a Teslások se igen merik nagyon bekapcsolni az Autopilotot. A start-stop meg aztán qrva hasznos funkció, azért iktatja ki, aki csak teheti :) Persze értem én, hogy modern autó, nekem is viszonylag fiatal autóm van nagyon komoly felszereltséggel, Android Auto pl amit imádok, bluetooth, miegymás. De egy 5.5 Passat mai napig az emberek 95%nak több, mint elég, csak ugye az állapot nem mindegy.
"Milyen vezetőasszisztens?"
Én pl rendszeresen (minden nap) használom az adaptív tempomatot, illetve időnként a korlátozott sávtartót is, a head up displayről meg ne is beszéljünk.
A napi közlekedéshez valóban elég egy B5 Passat is, de ha már egyszer az ember beleszokott a jóba onnantól már nem kívánja vissza a többit :)
#8
Majd ha egyszer végigmész 3km-nyi dugón adaptív tempomattal meg sávtartóval, akkor szövegelj a haszontalanságról.
Nem mindegy, hogy az autó araszol magától, vagy te bohóckodsz a kuplunggal meg a fékkel.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!