Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Passat b5.5 (2002) komplett...

Facebook45 kérdése:

Passat b5.5 (2002) komplett felújítás!?

Figyelt kérdés
Sziasztok egy passat b5.5 nagyobb felújításan gondolkodom. Egy 500-700 ezer forint vételáru 2002es 1.9 pd tdi motorral felszerelt példány lenne az alapja. Arra kérek mindenkit aki tud megközelítő árat mondani az írjon legyen szíves(szervíz árakat) Teljes kilakatolás, matt fekete teli fényezés, komplett motorfelújítás, kuplung és váltó felújítása, fékek hibátlanná tétele. Ezen kívül egy bőr kárpit és bőrülés mindenhova. Tisztában vagyok vele hogy több millió lehet a vége és hogy sokak szerint ésszerűbb döntés lenne egy fiatalabb autot venni ebből az árból, de én most mindenképpen erre vagyok kíváncsi. Előre is köszönöm a válaszokat :)

2020. szept. 5. 23:44
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
90%
Hasraütésszerűen én valahol másfél milliónál látom a végét egy ilyen mutatványnak (a vételárat nem ideszámítva), amennyiben az alkatrészeket illetően is felújításról beszélünk (már ahol lehetséges), nem pedig pl. komplett motor- és váltócseréről.
2020. szept. 6. 00:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

Ha B5 búza vagy és amúgy a keret is megvan rá akkor miért nem olyan B5-öt keresel amire nem kell egy forintot sem költeni? Ez így amit felsorolsz ez simán minimum 2 millió, 2 milláért viszont olyan B5-öt veszel ami megszólal..


Egy lakatolt, felújított, tákolt sosem lesz olyan, mint egy egyszer összerakott, bontatlan autó.

2020. szept. 6. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
7.540.991ft
2020. szept. 6. 06:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

#2 Jól írja. Több milliós tétel ez így. Ha van enynid, vegyél egy jót.

Egyébként csak egy telifény 500.00 környéke legalább, valami alap színnel. Nem tudjuk milyen állapotban van, pár százezer lehet lakatosmunka is , plusz szét és összeszerelés.

Egy garnitúra féktárcsa + betét árát meg tudod nézni, motorfelújításban sem tudom mire gondolsz, ha jót veszel akkro felesleges. Ha sz/r, akkor meg úgyis azt kell megcsinálni ami sz/r benne.

Bőrözésnél meg határ a csillagos ég. Nem midnegy hogy egy alap műbőr belsőt akarsz a gyári szövet ülések vázára vagy csillámpóni seggszőrből valami perforált okosságot, színes cérnával meg ilyenek.

2020. szept. 6. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
47%
Elsőre hülyeségnek tűnhet, de nem teljesen logikátlan. Számolj úgy, hogy ráköltesz mondjuk 2 millió forintot, plusz az idő és az utánajárás. Ez azt jelenti, hogy mindent összeszámolva is 3 millió forint alatt lett egy nagyon kényelmes, nagyon időtálló, viszonylag modern autód (ezekben már van ABS, ESP, digitális klíma, minden ami kell). 10 évet tuti elmegy így rendes használattal még. Vagy veszel mondjuk 4 millió forintért egy fiatal Passatot, ami nem feltétlenül nyújt többet (attól függ milyen igényeid vannak), és 10 év múlva az is 1 millió ft alatt lesz, vagyis a 3 milliót mindenképp bukod. Az a helyzet, hogy ilyen autókat még nem nagyon restaurál senki úgymond, de mivel egy nagyon ismert modell, sokan értenek hozzá, könnyenm megoldható. Ismerősöm néhány éve 10 ezer euróért újított fel teljesen egy W210-es Mercedest, ami egy nagyon lenézett példány, elsősorban a rozsdát oldották meg, de motor, váltó és beltér is gatyába lett rázva. Néhány év intenzív használat után is olyan, mintha 3 évesen hozta volna be Stuttgart mellől, és ugye a 3 millió ft relatív sok, de teljesen megbízható, újszerű az autó.
2020. szept. 6. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
34%

#5

> "Ez azt jelenti, hogy mindent összeszámolva is 3 millió forint alatt lett egy nagyon kényelmes, nagyon időtálló, viszonylag modern autód"

Ez köszönőviszonyban nem lesz egy modern autóval, soha, szinte minden része teljesen elavult. 2 évtizede gurul az utakon, gondolj bele, hogy azóta mennyi minden történt.

A viszonylag modern autó a vezetőasszisztens rendszereknél és a rásegítéses start/stop rendszereknél kezdődik ma valahol, nem az ABS-nél, ami egy 100e forintos kínai robogón is ott van már évtizedek óta.

2020. szept. 6. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%
Ha lakatolni kell, neki se állj!
2020. szept. 6. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
0%

6os

Milyen vezetőasszisztens? Tempomat van ebben a Passatban is, másat meg nem használ úgysem senki, még a Teslások se igen merik nagyon bekapcsolni az Autopilotot. A start-stop meg aztán qrva hasznos funkció, azért iktatja ki, aki csak teheti :) Persze értem én, hogy modern autó, nekem is viszonylag fiatal autóm van nagyon komoly felszereltséggel, Android Auto pl amit imádok, bluetooth, miegymás. De egy 5.5 Passat mai napig az emberek 95%nak több, mint elég, csak ugye az állapot nem mindegy.

2020. szept. 6. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%

"Milyen vezetőasszisztens?"

Én pl rendszeresen (minden nap) használom az adaptív tempomatot, illetve időnként a korlátozott sávtartót is, a head up displayről meg ne is beszéljünk.


A napi közlekedéshez valóban elég egy B5 Passat is, de ha már egyszer az ember beleszokott a jóba onnantól már nem kívánja vissza a többit :)

2020. szept. 7. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

#8

Majd ha egyszer végigmész 3km-nyi dugón adaptív tempomattal meg sávtartóval, akkor szövegelj a haszontalanságról.

Nem mindegy, hogy az autó araszol magától, vagy te bohóckodsz a kuplunggal meg a fékkel.

2020. szept. 7. 05:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!