Volvo S60 vagy Honda Accord?
Ezt aláírom, írtam is hogy nem egy kategória.
Amire én gondoltam, hogy mindegyik gyártónak megvannak a megoldásaik ahogy összeáll az autó.
Ha a váltót nézzük, akkor ott a bowdenes VAG, tipikus váltásérzet, óvatosan mozgatva érezhető a bowden mozgása. A Volvo kellemes, pontos, de semmi extra, ugyanolyan mint a Nissanoké, a Honda hihetetlenül pontos és finom, teljesen másik liga.
Hogy S40, 60, 70, 80, az teljesen mindegy, ezek a kis apróságok jellemzőek az összes típusra gyártón belül, nekem a Hondáé jobban tetszik.
"Hogy S40, 60, 70, 80, az teljesen mindegy, ezek a kis apróságok jellemzőek az összes típusra gyártón belül, nekem a Hondáé jobban tetszik."
Sajnos ez nem igaz. Az S40/V40 az a Ford tulajdolása alatt született olcsó Volvo, Mitsubishi Carisma padlólemezen, rohadós bililemezből, Ford,Mitsu,Renault és Volvo motorokkal. Azt össze sem lehet hasonlítani, az S60/S80-nal mert azok már a Volvo "prémium" vonalát képviselik, minőségben is és árban is. A kis apróságokban is ordítóan nagy eltérések vannak. Haveromnak volt S40, munkatársamnak V40 és köszönőviszonyban sincsenek az S80-ammal.
Ez kb olyan, mint amikor kipróbálsz egy BMW F30 316 Modern Line-t ami kb a hulladék kategória és ez alapján azt mondod, az összes BMW ilyen. Pedig ha ugyanúgy F30-ból beülsz egy normális 335i-be akkor egetverő a különbség :)
Az S40 az teljesen más fejlesztés és irányvonal, felesleges az S60-hoz hasonlítani.
Nekünk volt egy 2004es xc90 ünk, és teljesen tökeletes autó volt. Ebből kiindulva a volvo biztonságos, és megbízható
A honda az pedig honda. Nem romlik el, mind2 tökeletes valasztás.
#13
Erről sosem hallottam, de érdekesnek tűnik. Ez alapján ki kell próbálni mindkettőt és úgy lehet dönteni.
#16
Hogy ekkora különbség van az S40 és S60/80 között. Az olyan része mellékes hogy mennyire extrás, milyen az ülés, főz-e kávét, de ha más tulajdonlása alatt született más gyártók alkatrészeiből összedobálva, akkor teljesen más lesz az autó karakterisztikája.
Van a feleségemnek egy Lexusa ami ugye a luxus Toyota. Nagyon jó autó, nagyon megbízható, de érződik hogy egy felextrázott, jobban szigetelt Toyota. Azt mondják hogy prémium, de nekem nem jön át az érzés. Jó a specifikáció hogy az évjárathoz tartozóan milyen extrákat lehet kipipálni, de érzésre nekem nem jött át. Egy A3 ilyen téren pl sokkal jobb, de a gyártót inkább nem minősíteném, maradok a Honda-Toyota-Lexus vonalon, ezek az autók.
A tulajdonlás nem nagyon szólt ebbe bele. A Volvo próbált a piacon maradni és kidobták relatív olcsón az alsó középkjategóriás S40/V40 párost. Úgy tudták olcsón tartani, hogy olcsóbb megoldások és technika került bele. Még a kasztni acélötvözete sem ugyanaz, ezért rohadnak is rendesen :D
Akkoriban tömeggyártott volt a Ford féle 1.6 benzin, a Renault 1.9d, a Mitsubishi 1.8GDI , ezeket belehányták olcsó műanyagokkal, kevesebb szigeteléssel és technikai háttértartalommal..
Az S60-nak a 3er BMW és a C-Klasse, az S80nak a 5-ösök és az E-Klasse elől kellett piacot lopni, ott nyilván más volt a beépített műszaki tartalom is.
Szerintem a Lexusnál sem mindegy, hogy egy kisebb, régebbi IS-t hasonlítasz akármelyik Toyotához, vagy egy LS-t akár egy modern LS-t vagy GS-t.
"Volvohoz az utángyártott alkatrészek is nagyon borsos áron vannak."
Ez hülyeség szerintem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!