Akinek a 90-es évekből van autója, amit napi szinten használ, elmondaná hogy milyen, és mennyit kell szerelőhöz hordania? Ilyet szeretnék, mert a klasszikusokat szeretem, nem azért mert nincs pénzem.
Nekem volt egy Skoda Favoritom. Idén júliusban adtam el 30 évesen. 105 000 km volt benne. 2015 májusában került hozzám. Akkor volt benne 68 000 km.
Szerelni nagyon ritkán kellett. Ennyi idő alatt igazából csak a kopó alkatrészeket kellett cserélni. Fékbetétek, akkumulátor, gumik. Ezen kívül féltengely porvédőgumi, meg hátsó kipufogódob. Mondjuk azt sem azért cseréltem le, mert már annyira rossz volt, csak vettem rá Paragi sportdobot még idén januárban. De ahogy eladtam, az eredeti gyári hátsó dob került vissza rá.
Ami miatt úgymond többet költöttem rá, az csak az volt, hogy átpolíroztattam a kasznit. De ez végülis nem szerelés, csak esztétika.
Jaah kimaradt... Jobb oldalon kellett még egy gömbfejet cserélni. De ennyi. Ezen kívül nem kellett szerelni.
1-es vagyok.
Fiat tipo 1.9td elég ritka manapság
Csak a kötelező kopó alkatreszeket kellett cserélni
Persze ennyi idős autónál mindig előjön valami kisebb nagyobb hiba
Aksit vettem meg termosztátot Olaj cserék stb
Az autó 2002 óta családban van
Most 210e km van benne
Nincs rá panasz mivel fiatal vagyok ezért mindig csinaltattam valamit rajta hogy még jobb állapotban legyen
És meg is dicsérik az emberek az utcàn.
Corsa B, volt egy benzines és még mai napig megvan egy dízel is.
KB. olajcsere, meg a rohadás. Kipufogót kell évente b/szogatni valamiért, mert itt ott leszakad, elrohad és ennyi.
Volt egy '98-as Golf IV TDI-m, két év alatt 140.000 km-t tettem bele. Semmi érdemi gondja nem volt. Két ajtózárat kellett cserélni, mert a központi zárral nem működtek
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!