Megéri lecserélni egy 23 éves jó állapotú Toyotát amivel évente 5-6e km-t mennek egy újabb 16-17 éves Toyotára csak azért mert az elméletileg biztonságosabb?
Ja még annyi,, Biztonság..
Az új 90%a asb műanyag.
Mikor az ablakmosó tartájt kivettem le kellett venni az autóról a lőkhárítót hogy hozzáférjek.
Gyakorlatilag az autó orrának fele eltünt. Egy vékonyka hűtőtest egy vékonyka lemez ami odafogja és mögötte egy kerezbe fekvő motortömb foglalt helyet aminek a burkolatai és a nagy része asb fröccsöntött műanyag. Ugye súly /gyorsulás /előállítási költség csökkentés amiről szó van. Utánna tűzfal bazi nagy szélvédőüveg..
Elgondolkodtam rajta..
Biztonságosabb lenne??!
Ugyan már!
És ez nem is új ez egy 15 éves technika.
Semmi garanciám nincs rá hogy működnek az életvédelmi berendezések, légzsák stb. Ami ténylegesen védene. "Ki tudja mit kokecoltak bele a programozók. (akkor derülne ki ha baleset lelle!) De az meg ne legyen!
Azon borzadok el milyenek lehetnek akkor most a tényleg új autók életvédelmi szempontból ?!?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!