Citroen C3 Aircroos mennyire jó terepre?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Terepre?
Úgy érted, macskaköves útra?
Ember, láttál te már igazi terepet? Olyat, ahol nincs út.
Na oda semennyire. Egyáltalán semennyire.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Te Csirke, te még csak nintendón láttál terepet, ugye? :)
Kitörölheted a sok rövidítéseddel, ha a futóműved nem tud mit kezdeni egy 20 centis szintkülönbséggel, ha az önhordó karosszéria szanaszét csavarodik ha nem egy szintben vannak a kerekek, ha a messze előrenyúló első idomok fennakadnak az első kavicson.
Persze, amíg a két lehullott hópihe, a traktor által felhordott három méter hosszú sárfolt vagy a másfél centi mély pocsolya az ellenfél, addig jó vagy.
De nagyon megnéznélek, ahogy akár egy ilyen Aircross-szal, akár bármelyik hasonló városi "terepjáróval" megpróbálnál a mezőn keresztüljönni. Még az sem kell, hogy nedves legyen a talaj.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Na, ahogy azt megjósoltam itt is az első Dutrás aki megpróbálja bebizonyítani, hogy a ganajszagú terepjáróknak márpedig nem lehet civilizált konkurenciát állítani :)
Túlnyúló idomok? Ne égesd magad - legalább képen nézd meg az autót és lásd, hogy a C3 Aircrossnak messze jobbak a terepszögei, mint egy Pajeronak vagy Land Cruisernek, ráadásul a tengelytáv is sokkal rövidebb. Ahol azoknak 2.5 tonnát kell cipelni, ott ez fele akkora súllyal tud át- fel- le és egyéb irányokba haladni, ráadásul nem is bakkecskézik az akadályokon, mint a régi elavult konstrukciójú járművek, hanem szépen csillapítja a futómű az egyenetlenségeket. Kár lenne azt ígérni, hogy mindenhol elmegy, de minden további nélkül neki lehet indulni rendes terepnek is vele, jobb mint egy Duster.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hát, ha tényleg bohócot akarsz csinálni magadból, tessék:
Teljesen felesleges veled vitába szállni, az élet nem nídforszpíd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!